• Lid sinds 26 juli 2013

Chicoleo

Noordwijk

Long Island

Hoofddorp

Sixpack heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sixpack's profielfoto
    Sixpack heeft een recensie geschreven voor Long Island
    Internationaal Hoofddorp

Een gepaste waarschuwing: hou je van lekker eten voor een redelijke prijs en gastvrije bediening GA HIER DAN NIET NAARTOE! Gisteravond gedineerd met 2 personen voor ongeveer 120 euro en de kwaliteit zeer ondermaats. Ze hadden van de 7 man bediening 3 man ingezet die voor het eerst in de horeca komen kijken, dat kan echt niet op een zaterdagavond. Alles ging dan ook mis wat mis kan gaan. Kleine porties koud eten, zeer langzame en ongastvrije bediening; je voelt je bijna ongewenst en bezwaard als je daar gaat eten. Mijn advies; doe het niet!

1,3
  2. Sixpack's profielfoto
    Sixpack heeft een recensie geschreven voor Chicoleo

We zijn hier met z'n tweetjes naar binnen gegaan omdat we in het verleden goede ervaringen hadden met dit restaurant, maar dat pakte helaas anders uit. Zeer slecht eten (smaakloos diepvries eten), onbeperkt tapas eten is een NO-GO!, rommelige en zeer langzame bediening, alleen de ambiance is leuk en daar moeten ze het van hebben. Wij hebben "onbeperkt" tapas gegeten (na drie rondes en 2,5 uur verder hadden we welgeteld 12 tapas op tafel gehad, terwijl je daar met 6 tapas pp nog lang niet vol zit door de extreem kleine porties). Ik zou iederen aanraden dit "restaurant" smel voorbij te lopen.

1,7