• Lid sinds 19 juli 2013

Primo Piano

Brielle
  2. Primo Piano

Brielle

Sanne heeft nog geen foto toegevoegd

1. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor Primo Piano

Gisteravond ben ik wezen eten met mijn partner en we hebben het ontzettend naar ons zin gehad, bij aankomst kregen we een heerlijke prosecco aangeboden de naam is mij ontglipt maar hij was fris met lekkere bubbels zoals een goede prosecco hoort te zijn. We hebben in verband met het mooie weer er voor gekozen om op het terras te gaan zitten. Het leuke van dit terras is dat je bij het water zit en dat je een beetje rond kan neuzen in het mooie stadje Brielle. We werden als snel geholpen wat erg prettig was en kregen een verse Bruschetta wat het begin al heel goed maakte. Als voorgerecht heb ik de Risotto Saffraan genomen met gamba's. Die vond ik verrukkelijk, helemaal niks op aan te merken een hapje samen met een garnaaltje de risotto en de rucola die erbij werd geserveerd ik vond hem heel erg lekker! We hebben een witte wijn de Ciro als ik mij goed herinner erbij gedronken. de geur van groene appeltjes kwamen me tegemoet en de frisheid paste heerlijk bij de vis. Als hoofdgerecht heb ik de zwaardvis gehad die was ook erg lekker, iets zout maar daar ben ik dan wel een liefhebber van. Een minpuntje vond ik wel dat er warme groenten bij geserveerd werd die principe erg lekker was, maar een frisse salade of iets dergelijks was nog lekkerder geweest op deze warme dag. Ook vond ik de aardappel iets te veel. Als nagerecht heb ik genoten van het zelfgemaakte bosvruchten en aardbeien ijs. met allemaal lekkere stukjes fruit dit vond ik wel weer een heerlijke zomerse afsluiting. Vandaar een 8. De prijs is niet niks maar het eten is wel lekker dus vandaar nog de 9. Service was uitstekend de meiden stonden continu paraat om je te helpen en we hebben helemaal niet lang hieven wachten op het eten vandaar een 10. De sfeer vond ik ook erg leuk ik heb gehoord dat het een pakhuis is geweest in de 18e eeuw dit is tevens ook wat mij zo nieuwsgierig maakte om hier te komen eten. We zijn daarom dus ook even binnen wezen gluren en het was ontzettend mooi. Die zwarte balken, houten vloer, rode meubels en natuurlijk de zwart wit foto's gaven een mooie authentieke Italiaanse sfeer. Naar mijn mening was dit erg mooi gedaan. Wij waren enthousiast en komen zeker terug!

2. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft Primo Piano toegevoegd als favoriet restaurant