• Lid sinds 8 augustus 2018

1. 't Schippershuis

Numansdorp

S van Dijk heeft nog geen foto toegevoegd

1. S van Dijk's profielfoto
    S van Dijk vindt de recensie door Han Boender voor 't Schippershuis leuk

Heerlijk gegeten in een gezellig en fijn restaurant met een aardige en goede bediening.
    Zeker een aanrader voor mensen die lekker willen eten en daar een gezellige avond van willen maken.

2. S van Dijk's profielfoto
    S van Dijk vindt de recensie door Joyce voor 't Schippershuis leuk

Gezellig met 4 personen geluncht op het terras. Het enige wat wij misten op de kaart was een omelet.

3. S van Dijk's profielfoto
    S van Dijk vindt 't Schippershuis leuk

S van Dijk

4. S van Dijk's profielfoto
    S van Dijk vindt de recensie door Wendy voor 't Schippershuis niet leuk

Even een terrasje pakken vanaf de Paardenmarkt. Zeer asociaal personeel. Kan best druk zijn, tafels laten ze de vieze glazen van de vorige klanten staan, roepen al hoe duur het is en kijken je niet aan. Vreselijk, niet klantvriendelijk!

5. S van Dijk's profielfoto
    S van Dijk vindt de recensie door J van der Marel voor 't Schippershuis niet leuk

J van der Marel

Vandaag voor het eerst op het terras een eisje gegeten. Terras zat gezellig vol. Om ons heen zaten wat mensen te mopperen over de bediening en tafel indeling. Twee klanten kwamen later aan, wij zaten al twintig munten te wachten, werden genegeerd. Ik sprak de serveerster aan, zij vroeg wat ik wilde drinken, ik hoefde niets te drinken, dus openingswinst en welkom heten aan klant moet beter. Na een half uur wachten kregen wij eindelijk ons eisje, van mijn vrouw goed, van mi zeer minimalistisch. Bij Mc Donald wordt je vriendelijker heholpen en meer waar voor je geld. Bij het afrekenen zag de serveerster mij en liep direct weg, de dame, achter kaas heeft mij geholpen, en haar mijn ongenoegen geuit op een nette manier. Maar daar had zij geen boodschap aan. Ik heb haar gebeld, maar met een arrogante houding serveerde zij mij af. Kortom, ik kom er nooit meer.