• Lid sinds 26 april 2013

1. -

Restaurant Steenwijk

Steenwijk

Ron van Leeuwen heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ron van Leeuwen's profielfoto
    Ron van Leeuwen heeft een recensie geschreven voor 't Noorderke & Noorderpoort

Vorige week na jaren weer eens in het Noordeke gegeten. Ik heb een aantal jaar geleden hier een onplezierige ervaring gehad met een ronduit onbeschofte gastheer. Echter dit keer was de hele atmosfeer ronduit positief. Spontane, professionele en gastvrije bediening. Het eten was ook veel beter. Al met al een reden om weer eens terug te komen. :)

2. Ron van Leeuwen's profielfoto
    Ron van Leeuwen heeft gereageerd op een recensie van 't Noorderke & Noorderpoort

Ok,

Spoedig na mijn recensie kreeg ik bericht van de manager waarin deze schreef "Vreselijk geschrokken te zijn" van mijn ervaring. Tevens werd ik uitgenodigd voor een gesprek om e.e.a. nader uit te leggen. Dit gesprek heeft vandaag telefonisch plaatsgevonden en ik moet zeggen dat ik deze reactie erg waardeer en zeker de belofte om met mijn opmerkingen aan de slag te gaan geeft mij een veel beter gevoel. Veel beter zelfs dan het compensatievoorstel om op kosten van de Noorderpoort nogmaals te komen eten.
    Ik hoop voor iedereen die in de toekomst gaat eten in dit restaurant dat dit incident en de follow up positief uit zal werken en het tegendeel van mijn recensie zullen bewijzen.

3. Ron van Leeuwen's profielfoto
    Ron van Leeuwen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Steenwijk

Voor 8,50 een Griekse salade besteld van de lunchkaart. Nou ik vertel u dat ze bij Fletcher niet weten wat de ingredienten zijn van een Griekse salade. Mijn Griekse salade bestond uit:

Een handjevol gemengde sla (hoort er niet in)
    2 olijven
    4 sliertjes zongedroogde tomaten (hoort er niet in)
    een paar pijnboompitten (hoort er niet in)
    een paar blokjes Feta

Behalve dat het niets met een Griekse salade te maken had vond ik de hoeveelheid ook bedroefend voor 8,50

Aangezien ik met zakenrelaties was heb ik mijn mond gehouden. De volgende dag nog wel gebeld maar toen werd mij botweg verteld dat er niets meer aan kon worden gedaan omdat ik het niet direct had vermeld.

Mijn relaties vonden hun maaltijd trouwens ook niet denderend echter daar kan ik verder niets over zeggen.

Mijn conclusie is wel dat ik Fletchers deur voortaan passeer en elders ga eten.