• Lid sinds 22 juli 2013

2. My Asia

Wageningen

't Carillon

Wageningen

Rik Timms heeft nog geen foto toegevoegd

1. Rik Timms's profielfoto
    Rik Timms heeft een recensie geschreven voor 't Carillon

Bij het Carillon hebben we ons een avond vermaakt in een nette en warme setting. Het welkom was hartelijk. De gerechten op de kaart deden ons watertanden, we hebben alle vier een ander voor- en hoofdgerecht gekozen. Het waren combinaties die je zelf niet snel zou maken en ze vielen allemaal goed uit! Ook een ruime keuze voor de vegetariërs, lekkere drankjes erbij, zowel de wijnen als de biertjes. De prijs viel ons erg mee, vergelijkbaar met elders in Wageningen en je krijg hier echt iets speciaals voor. De bediening was vriendelijk, hartelijk en altijd alert en op de achtergrond aanwezig. We hebben genoten en we raden dit aan!

2. Rik Timms's profielfoto
    Rik Timms heeft een recensie geschreven voor Grandcafé De Kamer

Goed ontvangen op het terras en met de menukaarten in de hand bood de ober aan om ons te laten verrassen door de kok. Op de tegenvraag of dit ook voor vegetariërs mogelijk was zei hij volmondig ja. Al een verrassing op zichzelf.
    De amuse was een klein voorproefje van wat zou komen, een schuimpje, een moes, ingelegde bleekselderij en een cherrytomaatje. Duidelijke smaken die elkaar plagen en toch overeind blijven.
    Voorgerecht, hoofdgerecht en dessert hebben ons ook verrast, verbaast en doen smullen! Een zoetje en zuurtje, zachte textuur en iets knapperigs waren overal anders dan je verwacht ingevuld. En veel ingrediënten uit de natuur of de bloembak, zo wordt het eten een belevenis. Heerlijk genoten! Aanrader!

3. Rik Timms's profielfoto
    Rik Timms heeft My Asia toegevoegd als favoriet restaurant