De Oude Veiling

't Achterhuis

Urk

Brazza

Valkenburg

Richard heeft nog geen foto toegevoegd

1. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor De Oude Veiling

Sfeervol, net bar/restaurant met open keuken. Gerechten allemaal zeer smakelijk voor een normale prijs. Gezellig gezeten, vriendelijke bediening en we zullen zeker terugkomen om lekker ongedwongen te eten.

2. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor 't Achterhuis
    Nederlands Urk

Zoals gelezen uit vorige recensie is dus blijkbaar niets veranderd. Geheel mee eens, jammer niets mee gedaan dus.

Soep (bosui met zalm) was veel te zout, zaten oude bruine stukjes bosui in. Zalm behoor je niet te ruiken maar deze rook. Presentatie was creatieloos, niet erg hoor maar als je meer dan EUR6.- moet betalen, wel. Urks visplateau met 3 vissoorten was eigenlijk alleen de kabeljauw redelijk, de andere veel te droog, idd niet wat je van Urk mag verwachten. Tot slot wil ik zeker niet de bediening te kort doen want deze mensen waren top! Ik hoop dat dit gelezen wordt door management zodat er misschien iets veranderd zodat prijs/kwaliteit wel voldoende wordt.

3,4
  3. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Brazza
    Zuid-Amerikaans Valkenburg

Zeer sfeervol (schoon) restaurant.

Aardige bediening, leuke is je kunt een kijkje in de keuken nemen en je ziet dat de mensen die daar werken plezier hebben in het werk waarvoor men gekozen heeft.
    Het fijne is dat je dit terug ziet op het bord, daarbij smaakt alles zeer lekker.

Aan te bevelen is het meergangen diner. De rode huiswijn was tevens lekker. Kortom we hebben een heerlijk weekend gehad, waar dit restaurant heel veel aan bijgedragen heeft (we zijn zelfrond de 36 jaar, ter indicatie er komt nl jong en oud).