1. Zoveel keuze, en allemaal even lekker. Goede smaken en prima prijzen. Mooi en schone winkel. Gezellig personeel. Hier kom ik zeker 3 keer in de week een ijsje of een heerlijke espresso drinken.

2. Steakhouse Eindhoven

Heerlijk gegeten, personeel top, bij ons helemaal niet opdringerig. Vriendelijk en snel. Top zaak.

3. Gisteren heerlijk gegeten bij de olijf, ik had van tevoren gevraagd of ze misschien voor m'n zoon stokbrood met kruidenboter konden maken, omdat hij een moeilijke eter is. Toen we naar ons tafeltje gingen, stond het al klaar. Personeel is vriendelijk, en het eten was weer top! We komen graag weer terug, ga zo door.

4. Helemaal top. Je kunt me wakker maken voor de scampi's pil pil, de steaks, lekkerste wat ik ooit geproefd heb. Ik ga hier graag naar toe. Personeel ook vriendelijk. Ga zo door Sopranos.

5. Vorige week in dit restaurant geweest, het was niet druk, we hadden alleen een voorgerecht besteld,maar moesten wel ander half uur wachten op het hoofdgerecht. We vroegen erna, maar kregen als antwoord, komt er zo aan, en we zullen jullie wel tegoed komen, nou gewoon de volle rekening. Moet wel zeggen de steak was super mals, maar de groente die we er bij kregen durfde we gewoon niet te eten. Hier gaan we nooit meer naar toe, erg ongezellig, lijkt wel of ze al 25 jaar niets meer aan het interieur hebben gedaan.

6. Afgelopen week gegeten met een groep van 8 personen. Er was maar 1 meisje in de bediening, heel lief meisje, maar veel te druk voor haar. Vaak moeten vragen om brood, en andere gerechten, maar steeds vergeten, dus maar weer overnieuwd vragen, dat is niet fijn. Het eten, erg matig, als je vis besteld, ruikt heel het restaurant naar vis. De rechten waren heel simpel, weinig smaak aan. Het enige wat leuk was, waren de verschillende chocolaatjes bij de koffie.

6,3
  7. Kom al 20 jaar in deze ijssalon, en moet zeggen nog steeds de beste.
    Veel keuze, en heel behulpzaam, en natuurlijk super ijs.
    Top ga zo door.