1. Vlonders

Utrecht

Restaurant-Brasserie Vlonders heeft nog geen foto toegevoegd

1. Restaurant-Brasserie Vlonders's profielfoto

Geachte mevrouw,

Wij betreuren het dat u een matige ervaring heeft gehad in ons restaurant. Excuses voor dit ongemak.

Uw reactie is belangrijk voor ons aangezien onze keuken zich dagelijks inzet voor kwaliteit en bekend staat om verse producten. Deze feedback wordt teruggekoppeld aan onze chef-kok. Voor ons is dit dan ook een reden om dit intern te onderzoeken waar verbetering wenselijk is. Hiermee hopen wij u en andere gasten in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn! We gaan beslist wat met uw feedback doen.

Weet alstublieft dat er een restaurantmanager aanwezig was die u graag heeft willen assisteren. Aarzel dan ook niet om contact met ons op te nemen, wanneer wij iets voor u kunnen betekenen.

Met gastvrije groet,
    Restaurant Vlonders

2. Restaurant-Brasserie Vlonders's profielfoto

Geachte heer de Smedt,

Bedankt voor uw positieve review. Wij zien u graag een keer terug.

3. Restaurant-Brasserie Vlonders's profielfoto

Geachte heer Donkers,

Wederom schrikken wij erg van uw feedback. Graag komen wij in contact met u om dit persoonlijk met u te bespreken. U kunt een e-mail sturen naar info@mitland.nl met uw gegevens zodat wij contact met u kunnen opnemen.

Johan van Restaurant-Brasserie Vlonders

4. Restaurant-Brasserie Vlonders's profielfoto

Johan van Restaurant-Brasserie Vlonders

5. Restaurant-Brasserie Vlonders's profielfoto
    Restaurant-Brasserie Vlonders vindt Vlonders leuk
    Internationaal Utrecht
  6. Restaurant-Brasserie Vlonders's profielfoto

Geachte mevrouw Lena,

Bedankt voor deze prachtige recensie. Het doet ons goed te lezen dat u heeft genoten van ons prachtige uitzicht op Fort de Bilt. We hopen u snel weer te zien.

7. Restaurant-Brasserie Vlonders's profielfoto

Geachte heer Jochem,

Bedankt voor delen van uw ervaring in ons restaurant. Fijn om te horen dat alles naar wens was.

8. Restaurant-Brasserie Vlonders's profielfoto

Geachte heer Donkers,

Bedankt voor uw bericht. Wederom teleurstellend om te lezen.

Kunt u voortaan onze restaurantmanager hierop aanspreken, wij lossen dit soort klachten graag direct op.

Daarnaast zullen wij deze feedback intern bespreken om zodoende onze dienstverlening te verbeteren. Nogmaals excuses voor het ongemak.

9. Restaurant-Brasserie Vlonders's profielfoto

Geachte heer Donkers,

Bedankt voor uw beoordeling en het delen van uw ervaringen. Uiteraard vinden wij het erg jammer om te lezen dat u niet bij elk bezoek aan ons restaurant tevreden was. Ons gebakken eitje komt van verse (losse) eieren en maken wij op aanvraag ter plekke klaar in onze open keuken en hoort zeker niet uit een literpak te komen. Bij het diner mogen al onze gasten gebruik maken van een uitgebreide saladebar als aanvulling op onze gerechten, misschien dat hierbij wat onduidelijkheid is ontstaan? Hopelijk kunt u ons op deze punten nog van meer informatie voorzien zodat wij deze verschillende zaken kunnen evalueren en verbeteren. Wij hopen graag een aanvullende reactie van u te mogen ontvangen.

10. Restaurant-Brasserie Vlonders's profielfoto

Geachte heer van der Brugge,

Wat fijn om te vernemen dat u heeft genoten van uw bezoek aan ons restaurant. Wij kunnen ons voorstellen dat een uitgebreide toelichting van onze sommelier echter niet altijd gewenst is. Wij hebben uw opmerking dan ook doorgegeven en hopen u graag nogmaals te mogen verwelkomen.

11. Restaurant-Brasserie Vlonders's profielfoto

Beste Jaqueline,

Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat jullie hebben genoten van het uitzicht dat ons terras te bieden heeft en dat de lunch goed gesmaakt heeft. Wij hopen je graag weer te mogen verwelkomen waarbij het hopelijk weer mogelijk is om buiten plaats te nemen.

12. Restaurant-Brasserie Vlonders's profielfoto

Beste Renate,
    Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de middag/avond naar volle tevredenheid is verlopen. Wij hebben de complimenten doorgezet naar onze medewerkers en hopen jullie graag in de toekomst wederom te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Vlonders

13. Restaurant-Brasserie Vlonders's profielfoto

Geachte mevrouw Schurgers,

Hartelijk dank voor uw zeer positieve beoordeling n.a.v. van uw bezoek in ons restaurant.
    Graag verwelkomen wij nogmaals.

Keukenbrigade Vlonders