• Lid sinds 4 april 2010

Le Baron

Zeist

Het Oude Postkantoor

Bennekom

Remco heeft nog geen foto toegevoegd

1. Remco's profielfoto
    Remco heeft een recensie geschreven voor Het Oude Politiebureau

Ik had het vegetarische recherche menu besteld, toch als voorgerecht een vleesgerecht voorgeschoteld gekregen, daarna.

Alsnog een vega voorgerecht maar saai, weinig en smakeloos. Het hoofdgerecht was best lekker maar met 3 happen toch echt op, erg jammer want mijn eetlust is dan nog niet gestild. Nagerecht was redelijk maar weer weinig. Prijs; ontzettend duur voor zulke kleine porties. Nee, voor dat geld ga ik toch liever ergens anders naar binnen.

2. Remco's profielfoto
    Remco heeft een recensie geschreven voor De Heksenketel

Heerlijk eten tegen een geweldige prijs! De sfeer en de bediening is ook gewoon top. Wij komen er regelmatig en we kijken er altijd naar uit, zeker een aanrader dus!

3. Remco's profielfoto
    Remco heeft een recensie geschreven voor Le Baron

Lekker, en niet duur. Zeer leuk ingericht.

4. Remco's profielfoto
    Remco heeft een recensie geschreven voor Het Oude Postkantoor

Lekker eten voor weinig geld. Culinair niet heel erg hoogstaand maar simpel en gewoon lekker. Bolletje citroenijs van het huis om de smaak te neutraliseren, helemaal top! Bediening is leuk, goed en spontaan en er hangt een gezellige sfeer. Wij komen zeker nog een keer bij hun terug!

5. Remco's profielfoto
    Remco heeft een recensie geschreven voor Saray

Wat een slecht restaurant! Koude borden, koud vlees, verkeerde bestellingen, slechte rode wijn (bubbels). Als het eten op was, de borden nog een kwartier op tafel, dus niet gelijk opgeruimd. Toen we binnen kwamen heeft 1 iemand een kop koffie genomen en die heeft er gestaan tot en met het dessert. Spaghetti werd geserveerd met mes en vork! Kortom, heel slecht restaurant en hele slechte bediening.