• Lid sinds 20 mei 2016

Kelly's Corner

Tilburg
  2. Kelly's Corner

Tilburg

Pim van Gils heeft nog geen foto toegevoegd

1. Pim van Gils's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  2. Pim van Gils's profielfoto
    Pim van Gils vindt de recensie door Mart voor Kelly's Corner leuk

Elke donderdag gaan we bij ons favoriete etablissement Kelly's Corner dineren. Wij komen hier dan met 10 tot 15 man eten en ondanks dat is de wachttijd altijd zeer acceptabel.
    Dat gezegd hebbende wil ik de kwaliteit van het eten aankaarten. De frietjes zijn duidelijk elke dag vers gemaakt, met schone olie en altijd prachtig goudgeel. Het personeel achter de balie straalt altijd een duidelijke liefde voor de zaak uit en hebben altijd een ongelooflijk vriendelijke glimlach op het gezicht.
    Om het puntje service volledig af te ronden wil ik het feit aankaarten dat Kelly's Corner onlangs een assortimentsverbreding heeft uitgevoerd, oftewel de installatie van een softijsmachine, mét discodip! Sindsdien komen we nóg vaker langs voor een dessert.
    De prijs/kwaliteit is zeer goed, de kwaliteit is namelijk zeer hoog, en de prijs is zeer laag.
    In één woord: 'Heerlijk!'.

3. Pim van Gils's profielfoto
    Pim van Gils heeft een recensie geschreven voor Kelly's Corner

Door de hoge recensie op deze website ben ik er zelf ook eens langsgegaan. Het is erg dichtbij en wilde het wel eens een keer geprobeerd hebben. Vooral het koppel dat de gehele toko runt is zeer vriendelijk. Ik denk dat vooral hierdoor ook de hoge recensie komt. De mensen hebben een hele hoge gun-factor en doen heel erg hun best. Hierdoor is de sfeer die er hangt ook erg goed. Daarbij kunnen ze grote bestellingen zeer snel wegwerken.

Een zeer prettige ervaring bij deze snackbar langs te zijn geweest en ik ga er zeker nog vaker naartoe. Een echte aanrader voor iedereen die dit leest.