• Lid sinds 15 september 2018

La Gondola

Lemmer
  2. La Gondola

Lemmer

Peter heeft nog geen foto toegevoegd

1. Peter's profielfoto
    Peter vindt de recensie door Petty voor La Gondola leuk

Toch weer eens gereserveerd, het zal toch echt eens veranderen? Wederom, ondanks onze reservering, even in de lange rij voor de bar moeten wachten. Dat dit heel onprettig is voor de wachtenden, maar ook voor de mensen aan de tafeltjes moge duidelijk zijn. Daarna kregen we een tafeltje tegenover de bar, dus je raadt het al. De hele avond mogen "genieten" van mensen die op een tafel stonden te wachten of op hun afhaal eten. La Gondola, doe iets aan de logistiek, het wordt voor klanten en personeel dan toch veel prettiger! De keuken is zo goed en het personeel zo vriendelijk.

2. Peter's profielfoto
    Peter vindt de recensie door Reini voor La Gondola leuk

Gisteravond hier gegeten. We waren met z'n drieën. De zaak zat vol dus moesten we even wachten. Al snel werden we naar onze plaats gebracht. Dichtbij de bar.

We bestelden een pizza, lasagne verde en een pasta. De pasta werd eerst gebracht, na een tijdje de pizza en nog veel later de lasagne. De pasta was al op voordat de lasagne koud werd gebracht. De lasagne werd opgewarmd en kwam zwart en nog steeds niet warm weer terug. De serveerster er bij geroepen en gemeld dat de lasagne nog koud was. Er werd geadviseerd iets anders te nemen maar dat wilde deze persoon niet want dan had hij dat meteen wel gekozen. Wederom een lasagne gereserveerd welke jawel weer niet goed op temperatuur was. Als tegemoetkoming hoefden we de lasagne niet te betalen.

Doordat we bij de bar zaten konden we ook zien hoe het personeel te werk cq niet aan het werk was. De ijsklontjes werden met de blote hand uit de ijsemmer gehaald en in een waterkan gegooid, erg onhygiënisch. Het personeel was meer met zichzelf bezig dan met de klant. Ook kwam het personeel niet vragen of we nog wat wilden drinken. Jammer voor de omzet van deze zaak.

Wij kwamen hier vaak en dit is nu al de derde keer dat het eten niet goed was. Zeer jammer want het is een mooie zaak maar het eten en het personeel laat te wensen over. Ons zien ze niet weer terug.

3. Peter's profielfoto
    Peter vindt de recensie door Annemarie Visser voor La Gondola leuk

Weer een heerlijke pizza gegeten. Het restant netjes in een doos mee naar huis (na verschillende bezoeken hier zie ik dat de ene keer de borden mee naar achter genomen worden en daar het restje in een doos gedaan, vandaag werd dat aan tafel gedaan).

Nadat we uitgegeten waren duurde het vrij lang voor er iemand aan tafel verscheen. Heel druk vonden wij het niet, maar er was (slechts) 1 persoon in de bediening actief. Hij deed zijn best, maar zijn werkwijze kwam wat chaotisch op mij over. Doordat het vrij lang duurde (na 2 keer te hebben gehoord "ik kom zo bij u") besloten we het dessert maar te laten schieten.

Verder een prima zaak. Wat voor ons heel fijn is, is dat ze al op tijd ('s morgens om 11 uur) opengaan. We gaan zeker weer eens terug!

4. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor La Gondola

Vooropgesteld de bediening is goed.
    Het keukenpersoneel laat veel steken vallen.
    De hoofdgerechten krijgen niet de bereidingsaandacht die het wel had moeten hebben.
    Vlees is uitgedroogd en taai.

Daarnaast is Gondola qua prijsstelling niet echt goedkoop, ik verwacht dan ook een goed stukje gegrild vlees.

Ik ben nu 3x bij Gondola geweest, de kwaliteit gaat in rap tempo achteruit en ik kom er onder dit management niet meer weer.

3,5
  5. Peter's profielfoto