• Lid sinds 19 november 2012

'tisboven!

Oostburg

Brasserie Maasduinen

Belfeld

P.a.l. Vromans heeft nog geen foto toegevoegd

1. P.a.l. Vromans's profielfoto
    P.a.l. Vromans heeft een recensie geschreven voor 'tisboven!

Vanavond ongekend lekker gegeten in een zeer prettige ambiance met een even super vriendelijke gastvrouw. Mooi opgezette raciones, zeer smakelijk klaargemaakt en gepresenteerd. Dit overstijgt menig Spaans restaurant waar wij tot op heden geweest zijn, die in Spanje meegerekend. Een ongekende prijs-kwaliteit verhouding. Kortom: geweldig en een aanrader voor iedereen.

2. P.a.l. Vromans's profielfoto
    P.a.l. Vromans heeft een recensie geschreven voor Brasserie Maasduinen

Tijdens een heerlijk verblijf op recreatiepark Maasduinen, werden wij aangenaam verrast door het eten in de brasserie van het park. Wij zijn regelmatige restaurantgangers, maar denken altijd dat je toch iets verder moet zoeken voor lekker eten. Brasserie Maasduinen bewees ons het tegendeel. Heerlijk gegeten in een zeer druk bezocht restaurant. De bediening was heel vriendelijk en ondanks de drukte namen zij alle tijd voor de gasten. Een aanrader en voor herhaling vatbaar.

3. P.a.l. Vromans's profielfoto
    P.a.l. Vromans heeft een recensie geschreven voor A-muse
    Internationaal Breskens

Uitstekend gegeten bij A-muse. Zeer vriendelijke eigenaresse en ondanks haar jonge leeftijd wist zij haar gasten goed te onderhouden. Op het eten viel niets aan te merken en de prijs-kwaliteit is helemaal in orde. Wat ons betreft doet À-muse niet onder voor de eveneens prima restaurants J&B en De Boeg.