• Lid sinds 8 mei 2016

Chez Andre

Brielle

Brasserie L'Anders

Haarlem

Olga heeft nog geen foto toegevoegd

1. Olga's profielfoto
    Olga heeft een recensie geschreven voor Chez Andre

Olga

Altijd met veel plezier hier wezen high tea'en. Staan ze ook bekend om in de omgeving. Vandaag was het een regelrechte ramp. De hapjes zijn sterk achteruit gegaan, alles wat ik zelf bij de supermarkt kan scoren en een stuk minder als dat je vroeger kreeg. We hebben 3 kwartier moeten wachten voor we ons eerste hapje kregen en na 2,5 uur hadden we nog niks gehad. Na 100x vragen kregen we 2 keer thee bijgevuld. Ik had het luxe arrangement besteld en het standaard gekregen. De arme meiden in de bediening deden alles wat ze konden maar het was gewoon te druk en onderbezet. Ik heb werkelijk iedereen horen klagen. Ik denk dat ze aan deze dag ontzettend veel klanten zijn verloren. Erg jammer.

3,2
  2. Olga's profielfoto
    Olga heeft een recensie geschreven voor Brasserie L'Anders

Meerderheid van personeel is arrogant. Ze kunnen geen latte maken. Ze kijken je weg. Ze zeggen geen sorry als ze iets verkeerd doen. Misschien chagrijnig omdat het zondag was. Gewoon flut.

3. Olga's profielfoto
    Olga heeft een recensie geschreven voor Strandclub Zwoel

Olga

Leuke sfeer, heerlijk buiten kunnen zitten. De high tea was erg slecht. 1 treetje met niks bijzonders, zelfs bitterballen stonden erop. Veel te weinig en gewoon thee uit de appie. Service was slecht door de drukte, thee werd niet aangevuld tenzij we er nadrukkelijk 4x om vroegen. Erg jammer.

3,9