• Lid sinds 1 maart 2013

Pizzeria I Gemelli

Assendelft

Minos Pallas

Heerhugowaard

Olaf heeft nog geen foto toegevoegd

1. Olaf's profielfoto
    Olaf vindt de recensie door Olaf voor Minos Pallas leuk

Wij (mijn vriendin en ik) kwamen binnen in dit gezellige tentje en werden direct vriendelijk en correct begroet. Het was behoorlijk druk, maar alles liep als een geöliede machine dus erg weinig wachttijd. Zo klungelig als ik maar zijn kan; ik liet mijn vork vallen en mijn servet. Vóórdat ik het op kon pakken had de eigenaar dit reeds gespot en vernieuwde mijn bestek. Meteen een dik pluspunt verdiend dus... De service was TOP!!! Het eten (ook niet onbelangrijk); Elke tapas is van superieure kwaliteit, supermals goed op smaak. Persoonlijk vond ik de Souvlaki de lekkerste die ik óóit gegeten heb. Geen vlees was droog, maar heerlijk sappig zoals het zou moeten zijn. Aan variatie geen gebrek. Prijs: op zaterdag was het onbeperkt tapas eten slechts € 23,50 en een colaatje of biertje kost maar € 2,15. Dikke vette aanrader dus! Hier komen wij zeker vaker!

2. Olaf's profielfoto
    Olaf heeft een recensie geschreven voor Minos Pallas

3. Olaf's profielfoto
    Olaf heeft een recensie geschreven voor Pizzeria I Gemelli

Olaf

Online een bestelling gedaan.
    We moesten erg lang wachten (goed een uur en een kwartier) en hadden honger als een paard!
    Het eten was ècht steenkoud!
    Ik heb direct gebeld en werd goed geholpen en kreeg nieuw eten, waarop ik een half uurtje moest wachten.
    De reden was een logistiek probleempje; de bezorger had onze bestelling en die van een ander meegekregen voor bezorging.
    De ander was tegen Nauerna aan, en ik woon tegen Krommenie aan.
    De leiding van de bezorgers had dit beter moeten regelen.

Het eten waarop ik een half uurtje moest wachten was dit keer wèl warm en zeer smakelijk!