Ootje Konkel

Meppen

Nicolette Vreeker - Beerepoot heeft nog geen foto toegevoegd

1. Nicolette Vreeker - Beerepoot's profielfoto
    Nicolette Vreeker - Beerepoot heeft gereageerd op een recensie van Ootje Konkel

De service kun je hier niet beoordelen maar die mag ook 5 sterren krijgen. Top dat ik nog even een berichtje van de eigenaresse krijg dat ze de feedback gaat bespreken:-) enne, we schuiven hier uiteraard gewoon binnenkort weer aan! :-D

2. Nicolette Vreeker - Beerepoot's profielfoto
    Nicolette Vreeker - Beerepoot heeft een recensie geschreven voor Ootje Konkel
    Pannenkoekenhuis Scharwoude

Weer heerlijk gegeten, alles was prima in orde en snel geserveerd. We hadden zelf het idee dat de serveerster nog niet zo lang in dienst was. Ze liet de gebakken bananen van de pannenkoek rollen bij het neerzetten, die lagen over tafel en ze pakte de stukken met haar hand om ze weer op de pannenkoek te leggen. Dat is uiteraard niet de bedoeling maar de persoon in kwestie vond het sneu voor de serveerster om om een nieuwe banaan te vragen. Als feedback voor de serveerster: banaan weggooien en even nieuwe stukken uit de keuken vragen. Maar iedereen moet het leren.

3. Nicolette Vreeker - Beerepoot's profielfoto
    Nicolette Vreeker - Beerepoot heeft een recensie geschreven voor Ootje Konkel
    Pannenkoekenhuis Scharwoude

Weer heerlijk gegeten, oosterse kipspies is buiten de pannenkoeken om heel erg aan te raden, bediening is snel en vriendelijk.

4. Geweldige avond gehad en met een 2 jarige aan tafel zegt dat een hoop! Eindelijk een pizzaria die begrijpt dat de uitstraling van het restaurant niet goedkoop hoeft te ogen om Italiaans aan te doen. De pizza was al lekker maar een goede chef herken je aan zijn carbonara (10/10)

complimenten voor de snelle en klantgerichte gastvrouwen, ze weten ook een hoop. Knappe tiramisu met veel laagjes en niet te vochtig waardoor het een heerlijk geheel werd. 'T is dat we op vakantie zijn, anders werden we stamgasten ;-)