• Lid sinds 8 juni 2011

Le Baron

Zeist

N. heeft nog geen foto toegevoegd

1. N.'s profielfoto
    N. heeft een recensie geschreven voor Le Baron

N.

Ik ben twee weken geleden met mijn vriend hier uit eten geweest. Zoals in eerdere recensies beschreven: Super hip restaurant.

Wij hadden drinken besteld, komt daarna nog een serveerster vragen of wij wat te drinken wilden...

Toen de bestelling opgenomen werd, snapte dat meisje niks van het apparaat waar de bestelling mee opgenomen werd. Ze heeft wel 3x gevraagd wat ik 'ookal weer' wilde hebben.

Het eten werd uitgeserveerd terwijl mijn vriend op het toilet zat.. In het voorgerecht van mijn vriend (carpaccio) zaten harde stukken.

Het meisje wat onze bestelling opgenomen had, heeft uiteindelijk ons hoofdgerecht uitgeserveerd. En moest zelfs toen vragen wie wat had. Prima als je het vraagt als je 50 mensen moet bedienen, maar zij had niet meer dan 15 mensen onder haar.

Bij het nagerecht: dame blanche, zat een super oud koekje. Niet doorheen te komen.. Wij hebben zeker een half uur op ons nagerecht moeten wachten en van mensen die later binnen kwamen als ons, moeten aanzien dat zij eerder hun nagerecht kregen, terwijl zij zeker niet sneller gegeten hebben!

De lege flesjes worden onder het eten gewoon van je tafel afgetrokken. En als de glazen leeg zijn word er na 2x niet meer gevraagd of je nog wat te drinken wilt. De flesjes worden overigens gewoon op de tafel geplaatst, zonder dat het label naar je toegericht word zodat je kan zien of het het goede drinken is..

Voor 18,50 hoef je natuurlijk niet te veel te verwachten, maar dit was echt rampzalig..

2,8