Activiteiten van Mo-Jo

1. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt de recensie door Assia voor Mo-Jo leuk

Eten was erg vers, lekker en fijne service. Werd snel bediend leuke muziek was erg fijn om hier te eten.

2. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt de recensie door Eefje Teurlings voor Mo-Jo leuk

Eefje Teurlings

Dit was mijn eerste en laatste keer bij Mojo. Wij waren de laatste gasten van de avond. Slechte bediening en matige sushi.

2,9
  3. Mo-Jo 's profielfoto

Beste Eefje,

Ontzettend vervelend om te horen dat u een minder fijne ervaring heeft gehad bij ons. Met het verbeteren van onze service zijn we bij MO-JO dagelijks bezig, daarom vinden we het ook erg vervelend om te lezen dat het voor u niet naar wens was. Heeft u eventueel tips hoe wij onze service kunnen verbeteren, of zou u meer uitleg kunnen geven over waarom het niet naar wens was? Wij zouden er graag van leren!

Met vriendelijke groeten,

4. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt de recensie door thijs voor Mo-Jo leuk

Afgelopen zaterdag ben ik komen eten met mn vriendin.

De sushi was een van de beste die we ooit hebben gegeten, je proeft gewoon dat de vis en rijst vers is. Daarnaast was al het personeel erg vriendelijk, sociaal en super enthousiast. Wel een beetje duur, maar voor eens in de zoveel tijd is dat het zeker waard.

We hebben echt een top avond gehad, ons zie je zeker terug.

5. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt de recensie door linsey Wittera voor Mo-Jo leuk

linsey Wittera

Kan niet anders zeggen als dat het een top restaurant is! De sfeer is super en zeker ook romantisch, de service erbij is helemaal top && voor de prijs eet je gewoon geweldig! Het is een super aanrader ♡♡

6. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt de recensie door Dave van Dartel voor Mo-Jo leuk

Dave van Dartel

Gewoonweg een geweldig restaurant, toppertjes die er werken en zeer zeker een aanrader!

7. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt de recensie door Marcel voor Mo-Jo leuk

Heerlijk gegeten voor een mooie prijs.

8. Mo-Jo 's profielfoto

Beste meneer / mevrouw,

Wij waarderen u feedback hier bij MO-JO, we vinden het fijn om te horen dat u een gezellige avond heeft gehad. We zullen kijken wat we met u tip kunnen!
    We zien u dan ook graag weer terug.

met vriendelijke groeten,

9. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt de recensie door B. voor Mo-Jo leuk

Gezellig en vriendelijk personeel. Snelle service. Eten is ook goed.
    Een tip, maak de bar iets gezelliger, meer ruimte om vooraf wat te drinken. Dit is nu ook meer een werkplek voor personeel.

10. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt de recensie door Dian voor Mo-Jo leuk

De kwaliteit van het eten is erg goed, daarvoor komen we altijd terug bij Mojo. De service is erg snel en het systeem met de tablet werkt goed. Dit maakt de bediening wel wat onpersoonlijker maar dat nemen we er voor lief bij aangezien het eten gewoon erg lekker is.

11. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt de recensie door Joyce Martens voor Mo-Jo leuk

Joyce Martens

Super gezellige avond gehad en heerlijk gegeten. Het personeel was ontzettend vriendelijk, erg mee gelachen!

Ennn sorry Alde, Mini en Mies, dibs DJ!

12. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt de recensie door Lotte voor Mo-Jo leuk

Super weer! Beste sushi van Tilburg en erg leuke service!
    Daarnaast zit je erg gezellig en wordt er chille lounge muziek gedraaid!
    10/10, echt een aanrader!

13. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt de recensie door Michelle voor Mo-Jo leuk

Heerlijk gegeten en super gelachen met de bediening. Echt een aanrader dit restaurant!

14. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo heeft gereageerd op een recensie van Mo-Jo

Ontzettend bedankt voor deze recensie! We zien u heel graag terug.

Met vriendelijke groeten,

15. Mo-Jo 's profielfoto
    Van restaurant

We zijn zijn blij dat u, in ieder geval tot op heden altijd tevreden was, dat is immers wat we bij Mo-Jo nastreven.
    We willen echter wel graag op deze recensie reageren, omdat deze nogal wat onwaarheden bevat.
    Er is inderdaad op uw vraag gereageerd dat dat niet mogelijk was. U laat echter weg dat u zelf gereageerd hebt met : Ow Ok.
    Hiermee heeft u uiting gegeven aan uw teleurstelling, maar ook ingestemd met het antwoord. Wellicht had ik u toen langer te woord te staan, maar het was bij mij een antwoord in haast gegeven, maar ik heb wel degelijk een reactie van u vernomen.
    En u heeft NIET te kennen gegeven voor het broodje te willen betalen omdat het niet bij de lunch zit inbegrepen.
    Dat u vervolgens toch een broodje besteld, of laat bestellen door een naburige tafel, dat laat ik even in het midden, is niet netjes ons inziens.
    Toen ik vervolgens inderdaad waarnam dat u toch een zoet broodje voor u had, was mijn eerste reactie inderdaad er een van boze aard, maar om de situatie op dat moment niet te laten escaleren heb ik er op dat moment voor gekozen om inderdaad weg te lopen.
    Aangaande het stukje over diefstal, blijven wij bij ons standpunt.
    Als u iets neemt wat niet bij uw "pakket" zit, in dit geval lunch, dan dient u dit echt van te voren aan te geven. Als u in een winkel iets ontvreemdt en vervolgens aangehouden wordt, dan is dit inderdaad diefstal, als u vervolgens aanbiedt om toch te betalen verandert dit niets aan het feit dat u in eerste instantie iets zonder te betalen tot u neemt. Of u dit nu zelf pakt of door een ander toegestopt krijgt maakt ons inziens geen verschil.
    Het klopt dat het zoete broodje vervolgens in rekening is gebracht en zoals uitgelegd is de prijs voor een à la carte broodje gebaseerd op twee stuks, daar kunnen we niks aan veranderen. U vergeet echter te melden dat u dit uiteindelijk niet heeft afgerekend. Het feit dat u onze uitleg op dat moment niet accepteerde wil niet zeggen dat wij in deze niet goed zaten, u weigerde om ook maar iets te accepteren van wat wij probeerden uit te leggen.
    We vinden het erg jammer dat u zo verbolgen bent over uw ervaring bij ons en dat het zo is gelopen.

Aangezien vele gasten wel een fijne ervaring bij ons hebben beleefd vermoeden wij dat dit geval vooral lag aan miscommunicatie. Mocht u van gedachte veranderen en ons nog een kans gunnen zien wij u graag van harte welkom.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet

Team Mo-Jo

16. Mo-Jo 's profielfoto
    Van restaurant

Beste Hr/Mevr, allereerst onze oprechte excuses dat uw recente ervaring bij uw bezoek aan ons restaurant niet goed is geweest. Wij streven ernaar om het al onze gasten bij ieder bezoek zo goed mogelijk naar de zin te maken. Ik weet niet of u uw ervaring op de avond zelf kenbaar hebt gemaakt, het kan namelijk zo zijn dat de tafels in uw directe omgeving kort vantevoren in gebruik zijn geweest in een aaneengeschreven samenstelling om grotere gezelschappen te kunnen plaatsen. Dan kan het bij drukte helaas weleens voorkomen dat de tafels door omstandigheden niet in de ideale configuratie terug geplaatst kunnen worden. Dit kunt u echter ten alle tijden bij ons personeel kenbaar maken, dan zullen wij er alles aan doen om uw ervaring te verbeteren, zoals bijvoorbeeld het aanbieden van een tafel elders in onze zaak, of naast gelegen tafels wat verplaatsen.
    Wat betreft het niveau van de ervaren service kan ik u verzekeren dat daar hard aan wordt gewerkt, helaas hebben we momenteel te maken met nogal wat nieuwe collega's. Ik kan u melden dat de focus eerlijk waar ligt bij het vergroten van de service, zoals het vermelden van de gerechten die op tafel komen en het tegen gaan van gebrek aan aandacht voor onze gasten. Helaas heeft u ons getroffen aan het begin van een nieuwe periode, waarin wij druk bezig zijn de door u aangegeven punten, grondig, te verbeteren.
    Ik hoop dan ook van harte dat u ons nog een kans wilt geven om te laten zien dat dit geen loze woorden zijn, maar dat we hier echt mee bezig zijn.
    Graag zouden wij u dan ook nog een keer verwelkomen bij Mo-Jo Tilburg.

Met vriendelijke groet,

Bas van Dongen, Team Mo-Jo Tilburg

17. Mo-Jo 's profielfoto

Beste Karlijn,

Onze oprechte excuses voor uw ervaring toen, het was toen echter niet goed. Graag wil ik u op de hoogte stellen dat deze situatie haast niet meer is sinds dat wij met tablet werken, alles gaat veel sneller en gecontroleerde. We kijken naar uit op uw komst voor het uitproberen van het nieuwe sfeer.
    met vriendelijke groeten, Mo Jo Tilburg Uw vaste Ober

18. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt de recensie door Rowena Dijks voor Mo-Jo leuk

Rowena Dijks

We kwamen binnen zonder reservering, maar dit was geen enkel probleem. Ontzettende gastvrije medewerkers en goede service. Het eten is heerlijk bereid en echt heel vers! Dit restaurant is zeker mijn favoriete plekje in Tilburg!

19. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt de recensie door Ronald voor Mo-Jo leuk

Vanavond ter afsluiting van een lekker weekendje weg een etentje gereserveerd voor 6 personen bij Mojo Tilburg. We waren iets te vroeg, maar dat was geen probleem. Er werd meteen een andere tafel voor ons gedekt. Het eten was zoals we gewend zijn bij Mojo, lekker, goed van kwaliteit en snel op tafel nadat de bestelling gedaan was. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en geeft je een welkom gevoel. Ditmaal zaten we aan een tafel in een nis, waardoor je iets minder proeft van de prettige sfeer in het restaurant. We komen graag nog een keer terug.

Oudere updates

Meer updates