Activiteiten van Mo-Jo

1. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt Mo-Jo leuk

2. Mo-Jo 's profielfoto

Beste Kim.

Om twaalf uur zijn er wel al wat voorbereidingen getroffen maar dit gaat de gehele middag door. Onze producten zijn dagvers dus worden elke dag opnieuw met liefde bereid.

Twintig minuten is een normale tijd om op uw bestelling te wachten. Wij zijn geen fastfood restaurant, en elk gerecht word met veel zorg voor u gemaakt. Omdat wij voortaan met tablets werken en ons personeel hard doorwerkt zijn we voortaan een heel stuk sneller, en dat is alleen maar fijn! Maar dit is niet altijd (zoals soms in de middag) het geval.

Als u meer haast heeft kunt u dit altijd bij de bediening aangeven, dan kunnen we hier rekening mee houden.

Met vriendelijke groet

Mo-Jo Tilburg

3. Mo-Jo 's profielfoto

Beste Natasja Vermeulen,

Allereerst excuses voor de late reactie.

Door alle omstandigheden resulterend door het Coronavirus en de nieuwe regels van de overheid was het de laatste tijd erg hectisch in de horeca industrie, zo ook bij ons.

Omdat er maar dertig personen in het restaurant mogen zijn, hadden wij om meer grip op de situatie te hebben, de online reserveringen uitgezet. Wij werken met een systeem dat automatisch alle reserveringen aanneemt zolang er tafels zijn. Dit kunnen wij niet zelf aanpassen en hebben wij meteen aangegeven bij desbetreffend reserveringsbedrijf dat dit uit moest. Door de drukte konden zij dit ook niet meteen verwerken. Onze collega's hebben hierna reserveringen geannuleerd door de desbetreffende personen te mailen of te bellen. Het kan zijn dat hier een geval van miscommunicatie is ontstaan en dat onze email bijvoorbeeld bij u in de spambox is beland.

Wij betreuren het dat we u niet konden ontvangen en u een leuke avond konden geven. Het was voor ons onmogelijk om meer dan dertig gasten in het restaurant te hebben en iedereens gezondheid op het spel te zetten. We vinden het ook niet acceptabel hoe u behandelt bent. Wij hebben deze situatie besproken en afgehandeld met de desbetreffende collega. Namens hem ook zijn oprechte excuses.

Wij hopen u graag nog een keer te ontvangen om te laten zien dat dit niet de normale gang van zaken is!

Wij wensen u nog een hele fijne dag

Met vriendelijke groet

Team Mo-Jo

4. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt de recensie door Marit voor Mo-Jo leuk

Een paar weken geleden daar gegeten.
    We hadden gereserveerd om 20.00 Uur, normaal zijn ze tot 22.00 Uur geopend.
    Rond 22.00 Uur waren wij dan ook de laatste. We hoefde ons geen zorgen te maken en mochten gewoon blijven zitten. Zelfs na de betaling mochten we blijven zitten en kregen we drank van het huis. Uit eindelijk was het 01.00 Uur geworden, ze gaven zelf aan dat we nog steeds mochten blijven terwijl het personeel al klaar was met werken en zelf rustig aan tafel zaten. Het personeel was erg vriendelijk en goede zorg/service.

5. Mo-Jo 's profielfoto

Beste Ad,
    ontzettend bedankt voor deze goede feedback! We zien u graag snel terug.
    met vriendelijke groeten,
    Team Mo-Jo Tilburg

6. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt de recensie door Ad voor Mo-Jo leuk

Ad

Lekkere verse sushi en best service personeel ook heel vriendelijk.
    Zeker voor herhaling vaatbaar.

7. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt de recensie door Ruben voor Mo-Jo leuk

Goede prijs-kwaliteitverhouding en vriendelijk personeel. Ruime keuze aan verse sushi. Zeker voor herhaling vatbaar!

8. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt de recensie door rene magis voor Mo-Jo leuk

rene magis

Super eten bij mojo.
    Ben bij concurrenten geweest maar kunnen niet tippen aan mojo. Ik kom uit eindhoven maar ga voor sushi en japanse grill speciaal naar tilburg. Echt een aanrader.

1 positieve stem1 negatieve stem
  9. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt de recensie door Lisa bouwman voor Mo-Jo leuk

Lisa bouwman

Een geweldig restaurant! Het kwaliteit van het eten was echt fenomenaal. Verder was het personeel ook super gezellig. Het personeel gaat gezellig een gesprekje met je aan wat echt zorgde voor een top sfeer. Mojo is echt een aanrader!

1 positieve stem1 negatieve stem
  10. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt de recensie door Wouter Bruinsma voor Mo-Jo leuk

Wouter Bruinsma

Geweldag restaurant! Top eten en prima service. Je hoeft niet lang te wachtten en de mensen daar zijn gezellig. Echt een aanrader. Beste restaurant waar ik ooit heen ben geweest.

11. Mo-Jo 's profielfoto

Beste Wouter,
    Ontzettend bedankt voor deze positieve feedback! We vinden het fijn om te horen dat onze inzet zijn vruchten afwerpt!

12. Mo-Jo 's profielfoto

Beste Andres,

Het spijt ons zeer dat u wat langer heeft moeten wachten. Dit kwam helaas door de onvoorziene drukte waardoor het overzicht een beetje verloren raakte. Hierdoor was er tijdelijk geen overzicht over wie er al wel geholpen was en wie nog niet. Onze excuses hiervoor. Ons personeelslid heeft de opmerking 'Oh, dan bent u al gewend aan het wachten.' als grapje bedoeld, om de situatie wat luchter te maken. We begrijpen dat dit misschien niet zo door u begrepen werd, maar het was zeker niet met een kwade bedoeling.

Wat betreft de toiletten, hebben wij inderdaad begrepen dat dit de laatste tijd niet naar wens was. Hierdoor hebben wij een nieuw schoonmaak systeem geïntroduceerd waardoor de hygiëne beter bewaakt wordt.

team MoJo Tilburg

13. Mo-Jo 's profielfoto

Beste Annelies,

Ten eerste bedankt voor u complimenten! We vinden het vervelend om te horen dat u niet tevreden was met de hygiëne. We kunnen u verzekeren dat wij elke dag alles grondig schoonmaken.Aan de hand van u reactie zullen we hier echter nog beter op gaan letten, want het is uiteraard niet de bedoeling dat u het idee heeft in een vies restaurant te zitten.

14. Mo-Jo 's profielfoto

Beste meneer van de Logt

We vinden het vervelend om te lezen dat u een vervelende ervaring heeft gehad bij ons in het restaurant. Dit is uiteraard absoluut niet de bedoeling. Bij MoJo streven wij echt naar een goede allround ervaring. We schrikken een beetje van u feedback. Service vinden wij ontzettend belangrijk en wij proberen deze dan ook altijd zo goed mogelijk te verschaffen, ongeacht of het druk is of niet. Wij willen u nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden voor dit voorval. Het had absoluut niet mogen gebeuren.

Helaas is het op dit moment zo dat er een hoop nieuwe personeelsleden zijn. Op de desbetreffende avond heeft dit als gevolg gehad dat er werd getwijfeld over de tafelnummers, zoals u ook al dacht te zien. Doordat er een onverwachte drukte was, verloor ons team het overzicht waardoor er helaas niet op tijd ingegrepen kon worden om het probleem van de crème brulee op te lossen. Bovendien hadden we een probleem met de verbinding tussen de printers en de computer systemen, waardoor er heel veel gerechten niet doorkwamen in de keuken. Dit heeft er voor gezorgd dat de prioriteit van onze manager werd om dit probleem op te lossen.

Op dit moment zijn we dan ook hard bezig om iedereen goed in te werken zodat we een zo'n sterk mogelijk team hebben waar dit soort fouten door voorkomen kunnen worden. Wat dat betreft heeft u een beetje pech met de dag waar op u bent gekomen. Wij willen namelijk altijd goede service verlenen. Dit is uiteraard geen excuus, maar ik hoop dat u zo wat beter begrijpt wat er op de avond zelf is gebeurd.

Ik hoop dat u nog een keer terug zou willen komen, zodat we aan u kunnen laten zien dat dit niet de normale gang van zaken is. Hiervoor willen we graag een goede afspraak maken. Zou u dan zo vriendelijk willen zijn om eventjes een mailtje te sturen naar tilburg@mo-jo.eu met u contactgegevens zodat wij hier een zo'n goed mogelijke opslossing voor kunnen vinden.

Nogmaals onze welgemeende excuses,
    Team MoJo Tilburg

15. Mo-Jo 's profielfoto

Beste Jane,
    heel erg bedankt voor de goede recensie! We zijn blij om te horen dat u het altijd naar u zin heeft bij ons! We streven namelijk uiteraard naar een uitstekende service in combinatie met heerlijke sushi.
    met vriendelijke groeten,
    team MoJo tilburg

16. Mo-Jo 's profielfoto

Beste meneer/mevrouw,
    We vinden het vervelend om te lezen dat u een minder fijne ervaring hebt gehad, dit is uiteraard niet de bedoeling.
    We zullen met u feedback aan de slag gaan we willen namelijk de kwaliteit van ons eten en onze service altijd kunnen garanderen.

17. Mo-Jo 's profielfoto
    Van restaurant

Bedankt voor u bezoek aan moJo Tilburg! En bedankt voor u feedback. We doen ons best om onze service zo goed mogelijk te hebben dus we gaan hiet zeker mee aan de slag.
    We zien u graag nog een keer!
    Met vriendelijke groeten, team MoJo

18. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt de recensie door Marion voor Mo-Jo leuk

Eten heerlijk. Bediening gaat, wel vriendelijk maar geen lepel bijvoorbeeld bij de soep. Ook niet na 2× vragen. Gerechtjes verkeerde tafel. Sfeer verder wel gezellig. Bestellen met tablet erg makkelijk. Disco gezellig.

19. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt de recensie door Anouk voor Mo-Jo leuk

Omdat de sushi altijd vers is en de andere gerechten lekker zijn blijven wij steeds terugkomen. Al gaat er in de bediening nog wel het een ander mis wat jammer is. Gerechten worden vergeten en het drinken duurt vaak lang voordat het gebracht wordt. Verder hebben we het altijd naar ons zin en komen we nog steeds terug!

20. Mo-Jo 's profielfoto
    Mo-Jo vindt de recensie door Linda voor Mo-Jo leuk

Vandaag gegeten bij mojo. Het was super en de service was super! Ik kom zeker terug. De bediening heeft zelfs voor mij gezongen! Topp.

Meer updates