• Lid sinds 25 juni 2010

Restaurant PP

Deventer

Irodion

Oosterhout

Mieke heeft nog geen foto toegevoegd

1. Mieke's profielfoto
    Mieke heeft een recensie geschreven voor De Gouden Leeuw

Wat een heerlijke maaltijd en een gekke serveerster. Veel aandacht voor onze gehandicapte zwager, hij wordt nog al eens vergeten, omdat hij niet goed meer kan praten. De maaltijd was heerlijk, goed gekruid en een hele grote portie. Rechtop zittend zijn we weer naar huis gereden.

2. Mieke's profielfoto
    Mieke heeft een recensie geschreven voor Irodion

Met zijn vijven de verjaardag van moeder gevierd bij iraklion. We zaten onder de druiven, buiten met een hoge temperatuur. De tafel was oke, een zeer vlotte bediening die ondanks de warmte een vriendelijk gezicht lieten zien. Het eten was voortreffelijk gekruid en aangenaam warm. We hadden tegelijk onze gerechten en de drankjes waren heerlijk koel. Al met al een prettige avond en met een volle maag weer naar huis.

3. Mieke's profielfoto
    Mieke heeft een recensie geschreven voor Restaurant PP
    Internationaal Deventer

Op 7 juni waren we 25 jaar getrouwd en met onze bijna volwassen dochters moesten we een locatie zoeken waar elk van ons aan zijn trekken kwam. Mijn dochters zijn moeilijke eters maar bij Pp kregen ze (terwijl dat niet op de kaart stond) patat met bitterballen terwijl mijn man en ik het meest fantastische stuk biefstuk hebben gegeten dat ik ooit gehad heb. Heerlijk gekruid en medium gebakken. Verrukkelijk. In het vervolg geen ruzie meer over waar we gaan eten. Pp bied alles.