• Lid sinds 13 augustus 2019

Bistro Bellair

Uden
  2. Bistro Bellair

Uden

mieke kanters heeft nog geen foto toegevoegd

1. mieke kanters's profielfoto
    mieke kanters heeft een recensie geschreven voor Bistro Bellair

Vanavond heerlijk gegeten, werkelijk geen min punt te bedenken. Prijs/ kwaliteit goed. Vriendelijk personeel, echt tijd om een praatje te maken. Fijne uitleg bij onze vragen. Compliment aan de kok en personeel. We komen zeer zeker terug.

2. mieke kanters's profielfoto
    mieke kanters vindt de recensie door Sanne voor Bistro Bellair niet leuk

Entrecote medium besteld. Kreeg deze echt doorbakken. Vervolgens teruggestuurd, kreeg ik een nieuwe, ook weer doorbakken. Ik vroeg om een knoflooksausje of kruidenbotertje erbij, dit hadden ze niet dus gaven ze pepersaus erbij. Uiteindelijk kreeg ik de rekening, mij werd op een boze manier geacht deze te betalen, ondanks dat ik niets gegeten had van het gerecht. Meneer de ober zei dat de chefkok honderd procent wist dat het écht medium gebakken was. Mijn vriend en ik hebben allebei geproefd, kwam geen sap uit, was niet lekker mals en al helemaal niet medium, maar echt doorbakken. En de manier waarop ik verplicht werd te betalen was niet de normale gang van zaken. Er was geen discussie mogelijk volgens meneer de Ober en vroeg mij dan ook om gewoon te betalen aangezien het "kwaliteitsvlees was wat nu in de prullenbak 'gedonderd' kon worden".
    Eerste en laatste keer Bellair voor ons..

2,7
  3. mieke kanters's profielfoto