• Lid sinds 17 februari 2013

L'Italiano

mara3 heeft nog geen foto toegevoegd

1. mara3's profielfoto
    mara3 heeft een recensie geschreven voor Vendel

Afgelopen week genoten van het 4-gangen menu met bijpassend wijnarrangement. Zoals gewoonlijk heerlijke gerechten en prima wijnen. Bediening had wat probleempjes met binnen en buiten gasten waardoor niet alles vlekkeloos verliep, maar alles werd correct en vriendelijk opgelost.

2. mara3's profielfoto
    mara3 heeft een recensie geschreven voor Residence Rhenen

Op moederdag genoten van een heerlijk menu en bijpassend wijnarrangement in dit restaurant.
    Smakelijke gerechten en een vriendelijke service met een redelijke prijs.
    Wij komen zeker terug.

3. mara3's profielfoto
    mara3 heeft een recensie geschreven voor L'Italiano

Een paar weekjes geleden weer eens op bezoek geweest bij dit relatief nieuwe italiaanse restaurant.
    Diverse medewerkers zijn inmiddels verdwenen en deze keer werden we - uitermate vriendelijk - ontvangen door de eigenaar en de chef-kok.
    De kok stelde voor ons te verrassen met een voorgerecht en vervolgens ook met hoofd- en nagerecht. Alle gerechten waren heerlijk!!
    Alleen een beetje naief van ons om niet te vragen naar de prijs.
    We verkeerden in de indruk dat de verrassingen betrekking hadden op het verrassingsmenu, dat voor het raam werd vermeld; maar toen de rekening kwam volgde opnieuw een verrassing.....
    Zo'n beetje de duurste gerechten waren blijkbaar als verrassing bereid, bijna 100 euro met z'n 2tjes bij de italiaan is fors.
    Gezien de prima gerechten vonden we een hogere prijs wel op z'n plaats, maar we betwijfelen of iedereen is gecharmeerd van een dergelijke verrassing.
    Dit restaurant blijft wat ons betreft een aanrader, maar vraag eerst naar de prijs!

4. mara3's profielfoto
    mara3 heeft een recensie geschreven voor Dolce Vita

Kort geleden weer eens dit restaurant bezocht met de goeie herinneringen van de vorige keer nog in gedachten. Maar oei...... Het avondje uit is gereduceerd tot flink dooreten. Als wij niet expliciet hadden aangegeven dat het tempo echt wel lager mocht, waren we binnen 1,5 uur weer buiten geweest! Nu werd er - even - rekening gehouden met onze wensen, maar blijkbaar wilde de eigenaar vroeg naar huis.
    De gerechten smaken nog steeds goed, niets mis mee.
    4 euro voor een glaasje standaard huiswijn is overigens (te) flink aan de prijs.
    We hopen dat Roberto en zijn team weer snel de kwaliteit en gastvrijheid van de opstartperiode herpakt, anders vrees ik dat ze het - met de concurrentie van de diverse andere italiaanse restaurants in Veenendaal - nog moeilijk krijgen...

6,5
  5. mara3's profielfoto
    mara3 heeft een recensie geschreven voor Vendel

Na onlangs al te hebben genoten van een prima lunch hebben we gisteren kunnen genieten van het restaurantweek-menu met bijpassend wijnarrangement.
    Gerechten waren heerlijk, evenals de 4 wijnen. Bediening erg vriendelijk. Er wordt duidelijk aandacht besteed aan gastvrijheid.
    Wij komen zeker terug bij dit restaurant, een aanrader voor een lekker avondje uit.

6. mara3's profielfoto
    mara3 heeft een recensie geschreven voor Dolce Vita

Gisteren genoten van het 10-gangen menu. Lekkere gerechten met veel variatie.
    De gastvrijheid is van grote klasse; je wordt ontvangen met een drankje van de zaak, aan het einde van enkele uren genieten van diverse gerechten wordt er opnieuw een limoncello van de zaak bij het nagerecht geschonken, die vervolgens nog 2 x wordt bijgeschonken.
    Reuze vriendelijke bediening.
    Dit restaurant is een aanrader voor een leuk avondje uit!