• Lid sinds 1 mei 2014

Sweet Dreams

Hoorn

Zorba

Hoorn

Lisa heeft nog geen foto toegevoegd

1. Lisa's profielfoto
    Lisa heeft een recensie geschreven voor Sweet Dreams

Lisa

Mijn vriend en ik hebben hier onlangs gegeten. Hij nam de biefstuk en ik de boerenkip. Op het eerste gezicht waren de porties heel klein, van andere restaurants zijn we meer gewend. De biefstuk was taai en smaakte verbrandt. De kip was niet heel slecht, maar niet bijzonder lekker en dat zou ik toch wel verwachten voor 16 euro. Mexicaanse smaken waren ver te zoeken. De bediening was ook niet geweldig. Wanneer mijn vriend zei dat de biefstuk verbrandt smaakte kwam ze met een verhaal dat het de grillsmaak is...sorry, maar goed gegrillde gerechten smaken niet als houtskool! Verder was het bedrag op de bon verkeerd (een euro teveel) en dat gaf ik aan omdat ik al niet tevreden was, dus voelde ik er niets voor om meer te betalen. Vervolgens werd er geen sorry gezegd of aangegeven dat ik gelijk had, maar ze typte het juiste bedrag in op de pinautomaat zonder iets te zeggen. Al met al, onze ervaring was niet best en ons zien ze in ieder geval niet meer terug. Om toch nog te eindigen met een pluspuntje: de sfeer van het restaurant zelf was wel gewoon goed.

2,7
  2. Lisa's profielfoto
    Lisa heeft een recensie geschreven voor Zorba

Lisa

Mijn vriend en ik komen hier altijd weer terug: niets verslaat Zorba de Griek! De porties zijn erg groot en je krijgt er ook nog eens brood, Griekse salade en aardappelwedges bij. Ook kregen we er zomaar een keer een pompoensoepje bij. Het eten is erg lekker en het vlees is altijd mals en goed gekruid. Bovendien is er heel veel keuze maar tot nu toe was alles wat ik geprobeerd heb erg lekker. Daarbij is het personeel ook nog eens heel vriendelijk, soms wel een tikkie gestrest wanneer het druk is, maar dat is niet heel storend. De sfeer is heel prettig en romantisch. Het restaurant is niet te licht of te donker en de Griekse muziek is heel fijn. Een toprestaurant dus!