• Lid sinds 10 januari 2011

De Nieuwe Pauw

Leerdam

Vissershang

Hank

Laura heeft nog geen foto toegevoegd

1. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Vissershang
    Nederlands Hank

Leuk restaurant, met goede bediening. Alleen als je met een groep komt eten is het niet heel handig geregeld wat betreft de menukaart en het aantal verschillende menu's dat er gekozen mag worden.

Verder is het eten wel erg lekker. Een aanrader, maar niet voor groepen vanaf 8 personen.

2. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Pauw
    Chinees-Indisch Leerdam

We gaan regelmatig wokken in de restaurant. Er is een zeer ruime keuze uit voor-, hoofd-, tussen- en nagerechten. Het personeel is erg vriendelijk en professioneel.

Een echte aanrader!

3. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor De Steenhoeve
    Internationaal Made

Een gezellig restaurant, met leuke inrichting. De kaart en het eten waren prima! Niks op aan te merken. We hebben met z'n tweetjes heerlijk gegeten.

Klein minpuntje was het (onervaren) personeel. Bediening kwam echt te vaak vragen of alles naar wens was. Vragen of alles naar wens is, is natuurlijk prima. Maar dit moet niet te vaak gebeuren, wordt erg storend..

Verder prima restaurant.

4. Laura's profielfoto
    Laura heeft een recensie geschreven voor Bistro de Bolle

Gisteravond zijn we met 4 personen zonder reservering naar De Bolle gegaan, geen enkel probleem! We konden zo een tafeltje uitzoeken. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Ontzettend gezellige, ongedwongen en huislijke sfeer. Absoluut een aanrader. Het is dat we zo ver weg wonen, anders hadden we er zeker vaker gaan eten! Wellicht als we nog eens in de buurt zijn....!