• Lid sinds 13 juni 2011

Eethuisje Hints

Hierden

Ribhouse Texas

Epe

Kristian heeft nog geen foto toegevoegd

1. Kristian's profielfoto
    Kristian heeft een recensie geschreven voor BBQ Restaurant

Wat een slechte tent zeg... Het ziet er ten eerste al niet uit, klein en erg ongezellig. We werden wel zeer vriendelijk ontvangen. We hadden via vakantieveiling geboekt en hadden zodoende anderhalf uur om te eten, tenminste, dat dachten we. Het is de bedoeling dat je eerst wacht tot het stokbrood met kruidenboter en de soep wordt geserveerd. Soep was wel lekker. Als dat op is, mag je beginnen met het "echte eten".

Keuze bij salades was schandalig gering en ook nog eens niet lekker. Bij het vlees ook weinig keus. Het was te eten, maar echt lekker zou ik het niet willen noemen. Bovendien werd het ook niet fatsoenlijk bijgevuld zodat ik aan het eind maar een paar van die vieze worstjes op de BBQ heb moeten gooien.

3,1
  2. Kristian's profielfoto
    Kristian heeft een recensie geschreven voor Ribhouse Texas

Beregezellig restaurant met heerlijk eten en een goede prijs. Enige minpuntje; soms te lange wachttijden, zowel voor het eten als gewoon en bediende om een drankje bij te bestellen.

3. Kristian's profielfoto
    Kristian heeft een recensie geschreven voor Eethuisje Hints

Men bereidt voor een snackbar uitzonderlijk veel zelf. Ook ik ben met name gek op de varkenshaas-saté. De salade die je daarbij krijgt is niet een schijfje tomaat en een schijfje komkommer maar verse ingredienten van verschillende soorten groente. De patat wordt gebakken in lekker en verantwoord frituurvet. Dat wil zeggen, ik proef het verschil niet met minder gezond frituurvet. :) De gasten worden ten aller tijden keurig en correct ontvangen.

Ook van mij dus een zeer positieve aanbeveling!