• Lid sinds 7 augustus 2010

De Chinese Muur

Lelystad

De Zwaan

Winterswijk

JT heeft nog geen foto toegevoegd

1. JT's profielfoto
    JT heeft een recensie geschreven voor Casa di Papi

Helaas zijn wij gedwongen om glutenvrij te eten. Daarom zal ik mijn favoriete pizzaria Papi gaan missen :-(

Ik kwam hier al zo'n, schat ik, 30 jaar en de laatste jaren reden we er speciaal voor naar toe. Heen en terug 150 km, maar wel vaak met twee pizza's in mijn buik en soms ook nog extra voor in de vriezer.

Uitstekende pizza's, leuke service en zeker als je er al zo lang kwam: de benodigde belangstelling voor de klant.

Kan ik iedereen aanraden. Wel reserveren!

2. JT's profielfoto
    JT heeft een recensie geschreven voor De Chinese Muur

Omdat we thuis vroeger een chinees indisch restaurant hebben gehad mag ik veronderstellen dat ik een meer dan gemiddelde ervaring heb met chinees eten. Wij zijn vegetariër en ik heb met restaurant "de Chinese Muur" een uitstekend alternatief gevonden als ik thuis geen tijd heb om te koken. De chinese tjap tjoy met ipv witte rijst, miehoen is uitstekend. Ik eet dit gerecht nu al vele jaren en geniet er nog steeds van.

Helaas is het restaurant door de vernieuwing in de stad wat meer buiten de loopzone gekomen (ligt naast de bioscoop) en helaas is het daarom te stil. Dit restaurant verdient absoluut beter.

3. JT's profielfoto
    JT heeft een recensie geschreven voor De Zwaan

Eergisterenavond had ik uitgebreid op het Web gekeken. We zijn vegetariër en een goede salade of vegetarisch maaltijjd vind je niet overal. Voorbereiding is dus nodig. O.a. Door reacties op deze site besloten we bij "De Zwaan' te gaan eten. Dat was gisteren dus.

We konden buiten snel een plekje vinden, maar de bediening liet redelijk lang op zich wachten (3 maal zwaaien om aandacht te krijgen) De salades kwamen redelijk gauw. Het geitenkaasje van Brömmels uit het Woold op frisse salade was een tegenvaller. Kaasje OK, maar 2 kleine blaadjes sla is voor mij geen frisse salade. En dan voor 7,50 euro per couvert. We besloten dan maar een Salade met Mozzarella, pesto, gedroogde en kleine cherrytomaatjes te bestellen. In dit geval goed gevuld bord, maar in de ruim voor handen zijnde krul-sla zat zat ook ruim zand, en de daaronder liggende gesneden sla met dressing bevatte te veel suiker. Net echt geslaagd dus, geen reden om terug te komen. Door gegeven aan ober die het aan keuken door zou geven.

3,9