• Lid sinds 29 oktober 2015

The Sunset

Hollum

Frankie's

Nes Ameland

JorisN heeft nog geen foto toegevoegd

1. JorisN's profielfoto
    JorisN heeft een recensie geschreven voor Frankie's

Het is een steakhouse. Het is een goed steakhouse. Het is een goed, knus steakhouse. De bediening is prettig ontspannen. Het eten is prima. De prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde. Maar... De bosbessensorbet met zelfgemaakte bosbessensaus is gewoon te goed voor deze uitspanning. We hebben het hier gewoon over cuisinekwaliteit. Heerlijk fris yoghurtijs met een verrukkelijk sausje. Niet heel ingewikkeld, maar zo ontzettend goed. Tip: bestel hem zonder slagroom om de smaken goed te kunnen ervaren.

2. JorisN's profielfoto
    JorisN heeft een recensie geschreven voor The Sunset
    Internationaal Hollum

Sunset schrijft Service met een hoofdletter.

Na een mooie fietstocht hier gestopt voor een warm drankje. Door een ongelukje kreeg onze dochter een beker warme chocomel over zich heen. Het personeel stond meteen klaar om te helpen. Kleren werden gewassen, onze dame kon zich even opfrissen in de keuken en kreeg een warm vest en een fijne deken tot haar kleren schoon waren. Een traktatie en een cadeautje voor de troost. Ronduit formidabele hulp. Chapeau.

Wij verbleven in hotel Van Heeckeren dat van dezelfde eigenaar is. Ook dat is een schoolvoorbeeld van gastvrijheid, kwaliteit en klantvriendelijkheid.