• Lid sinds 27 juni 2010

De Lantaren

Lemelerveld
  2. De Lantaren

Lemelerveld

Jonas heeft nog geen foto toegevoegd

1. Jonas's profielfoto
    Jonas heeft gereageerd op een recensie van Kanton Paleis

Dan heb je vast nooit ergens anders gewokt, hoe kan je dit restaurant zulke hoge cijfers geven!!

2. Jonas's profielfoto
    Jonas vindt de recensie door Peet voor Kanton Paleis leuk
    Chinees-Indisch Poeldijk

In korte tijd is dit restaurant erg afgetakeld. Alles is heel vies en klef. Het tapijt is doordrenkt met vet en etensresten. Muren en vloer kleverig. Zelfs het aquarium was als slootwater.
    Soep was echt walgelijk. Het eten smakeloos. De glazen verre van schoon. Dit restaurant komt nooit door een keuring.
    Voor ons nooit meer!

3. Jonas's profielfoto
    Jonas vindt de recensie door Jonas voor Kanton Paleis leuk

Jonas

Gisteren was het de derde keer dat ik dit "restaurant" bezocht heb. De eerdere ervaringen
    waren al niet zo goed, maar ik dacht laat ik het nog 1 keer een kans geven. Samen met mijn
    3 dochters gezellig en lekker eten, dat mag je verwachten als je € 22,- pp betaald. We kwamen om 18:00
    binnen, toen zat er nog niemand. Ik ging vlees op een bord doen voor de wok. Het vlees zat vastgeplakt aan
    de gekoelde bakken, het zag er naar uit dat het vlees nog van gisteren overgebleven was, hetzelfde geld
    voor de verkleurde groenten. Bord bij de wok afgegeven, duurde een kwartier voordat ik mijn bord terug
    had. Niet omdat het druk was, maar omdat de gekookt water pannen nog niet warm waren. De borden waar het
    eten van de wok op geserveerd wordt waren vies. De balie plakte en de grond ook, terwijl er nog niemand gegeten
    had. De grill producten waren oke. De woksaus knoflook had een chemisch smaakje, heel vies. De bakken met voorverwarmde produkten zoals bami, nasi, sate en babi pangang werden slecht bijgevuld of zo weinig dat er na
    5 minuten weer niets over was en je weer een half uur moest wachten.

Kortom het is er vies, niet hygiënisch en daarbij ook nog dat je zelf je borden achter moet zetten maakt voor mij
    dat ik hier nooit meer kom en het iedereen af raadt daar te eten.

4. Jonas's profielfoto
    Jonas heeft een recensie geschreven voor Kanton Paleis

Jonas

5 minuten weer niets over was en je weer een half uur moest wachten.

dat ik hier nooit meer kom en het iedereen af raadt daar te eten.

5. Jonas's profielfoto
    Jonas heeft een recensie geschreven voor Wok Restaurant Wilhelminahaven

Jonas

De grillplaat en de wok zijn goed, maar het eten wat al kant en klaar in de bakken zit is te zout, vaak lauw en vaak smaakloos. Je hebt er als het druk is weinig ruimte om te staan en moet vaak lang wachten bij de grill en wok. Voor mij is dit geen optie meer, de bediening was by the way wel erg vriendelijk en het restaurant is goed bereikbaar ook voor minder valide mensen.

5,3
  6. Jonas's profielfoto
    Jonas heeft Hotel Emmen toegevoegd als favoriet restaurant
    • Nederlands
    Verlengde Herendijk 50 Nieuw Amsterdam
  7. Jonas's profielfoto
    Jonas heeft een recensie geschreven voor Hotel Emmen

Jonas

We hebben hier a la carte gegeten en dat was heel goed, maar ook het buffet was van hoge kwaliteit. Ik vind de prijs wel wat aan de hoge kant, maar daar krijg je wel goed eten voor. De inrichting is keurig en stijlvol en ook de stoelen zitten als gegoten. Altijd drankjes met prik, omdat er flesjes geserveerd worden, kortom echt een aanrader.

8. Jonas's profielfoto
    Jonas heeft Lotus toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Chinees-Indisch
    Hoofdstraat 233 Hoogeveen
  9. Jonas's profielfoto
    Jonas heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Chinees-Indisch Hoogeveen

Jonas

Goed restaurant, als je telefonisch besteld staat het eten al voor je klaar, veel keus, aardige bediening en ook leuk dat ze het smaakpolitie keurmerk hebben.

10. Jonas's profielfoto
  11. Jonas's profielfoto
    Jonas heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Apeldoorn

Jonas

Heerlijk eten, goede bediening, veel keus. Een van de weinige goede Chinese restaurants die ik ken.

12. Jonas's profielfoto

Achterkampweg 18 Lemelerveld
  13. Jonas's profielfoto
    Jonas heeft een recensie geschreven voor De Lantaren

Jonas

Heerlijk eten, schone nette zaak, personeel is altijd vriendelijk en in voor een praatje, niets dan lof ga zo door!

14. Jonas's profielfoto
    Jonas heeft een recensie geschreven voor La Porte Salute

Jonas

Prima restaurant, leuk sfeervol ingericht, fijne mensen in de bediening, eten is van een goed niveau. Echt een aanrader en nog te betalen ook!