• Lid sinds 27 december 2009

Pesserhof

Pesse
  3. Betty's

Amsterdam

janine heeft nog geen foto toegevoegd

1. janine's profielfoto
    janine heeft een recensie geschreven voor Het Pannenkoekenhuys

Wat een keuze: we hadden nog een marktplaatsbon, maar er staan zulke slechte en negatieve recensies. Blijven we thuis en laten we de bonnen verlopen of gaan we toch en zien het wel?

Nou we zijn blij dat we toch gegaan zijn. We hebben juist een hele positieve ervaring. Personeel was allervriendelijkst, het eten prima, genoeg keuze aan pannenkoeken, en de kids vonden de binnenspeeltuin erg leuk.

Jammer dat het restaurant aan een groot plein ligt waar op zondagmiddag echt helemaal niets gebeurd.

De tafels waren schoon, de menukaarten werden lekker gesopt en de wc's waren schoon.

Als je dan toch iets te mekkeren moet hebben, waren het de wespen (maar dat is toch echt de tijd van het jaar en is met pannenkoeken niet te vermijden).

2. janine's profielfoto
    janine heeft een recensie geschreven voor Pesserhof
    Pannenkoekenhuis Pesse

Vandaag hier gegeten met een bon van Vakantieveilingen. Zeer vriendelijke ontvangst. Kinderen kregen zelfs een rondleiding in de keuken. Lekkere pannenkoeken. Inrichting zoals je deze kan verwachten van een pannenkoekenrestaurant; gezellig en kneuterig. Personeel was goed alert op lege glazen (maar zeker niet vervelend drankjes opdringen).
    Kortom wij komen zeker weer een keertje terug.

3. janine's profielfoto
    janine heeft een recensie geschreven voor Tante Truus

Vorige week ter gelegenheid van mijn verjaardag hier genoten van een fantastische high tea.

Verrukkelijk gegeten!!
    Alles wat je maar kan bedenken was er: van scones met clotted cream en jam tot sandwiches, van bonbons tot zalige frambozentaart, van warme quiche tot brownies. En allemaal even lekker.
    Gezellig ingerichte lunchroom en fantastische bediening.

We komen zeker terug!!

4. janine's profielfoto
    janine heeft een recensie geschreven voor Bokes

Met een groupon hier "genoten" van een high tea. De bediening was ongeinteresseerd. Brownies waren droog, chocoladenbonbons smaakte als in balletjes gedraaide nutella, slagroom kwam uit een spuitbus en de sandwiches waren uitgedroogd en bijzonder slecht belegd.

Kortom, wij komen hier niet meer terug.

3,9
  5. janine's profielfoto
    janine heeft een recensie geschreven voor BBQ Burger

janine

Gisteravond hier gegeten met een groupon bon.

We hadden een standaard burger met drankje. Hamburger was prima. Persoonlijk vond ik de patat wat aan de harde kant. Porties waren zeer ruim. Koffie was goed en heet.

Supervriendelijke bediening. Goed terras. Jammer van uitzicht (ingang mediamarkt).

Leuke tent om wat te gaan eten als je toch in de buurt bent. Zou er niet speciaal voor omrijden. Echt uit eten gaan is het natuurlijk niet.

6. janine's profielfoto
    janine heeft een recensie geschreven voor Vlaams Friteshuis Van Gogh

janine

Heerlijke versgesneden frites met zalige satesaus.

Het omrijden meer dan waard.

Als je deze frites eenmaal hebt gegeten dan wil je geen andere meer.

Jammer dat je er niet even lekker kan zitten; er staan binnen alleen een paar houten tuinbanken die (bijna) altijd bezet zijn. Dit minpuntje nemen we echter graag op de koop toe.

7. janine's profielfoto
    janine heeft een recensie geschreven voor Bistro De Kapschuur

janine

Wat een verademing: eindelijk eens een pannekoekenrestaurant zonder roodgeblokte gordijnen en houten meubilair om eea een "authentiek" sfeertje te geven.

Maar een strakke inrichting met slechts een enkel kleuraccent (wel goed consequent doorgevoerd). Moet zeggen dat ons dit wel erg aansprak.

Personeel was vriendelijk. Ingesteld op kinderen. Ook konden de kinderen lekker hun gang gaan met het aanwezige speelgoed.

Pannenkoeken waren lekker. Veel keuze. Wel vonden we ze duur.

6,7
  8. janine's profielfoto
    janine heeft een recensie geschreven voor Brasserie in de Verleeden Tijd

janine

Na een niet zo geweldig begin (een niet al te vriendelijke opmerking dat we aan de grote tafel konden gaan zitten terwijl ik en tafeltje voor 2 had gereserveerd), hebben we toch lekker gelunched.

Broodjes waren niet overdreven groot, maar goed belegd en een lekkere salade erbij.

Gezellige sfeer.

9. janine's profielfoto
    janine heeft Betty's toegevoegd als favoriet restaurant
    Rijnstraat 75  huis Amsterdam
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  10. janine's profielfoto
    janine heeft een recensie geschreven voor Mes Amis

janine

We hebben hier vorige week heerlijk gegeten.

Helaas geen a la carte in verband met een verbouwing. Dit was ons echter tijdens de reservering al verteld, dus geen verrassing. Prachtig uitzicht op de haven van Urk.

We genoten van een 4 gangen diner met vis en vlees. Zalig Bailey's dessert bij de koffie.

11. janine's profielfoto
    janine heeft een recensie geschreven voor Waterfront
    Internationaal Almere

Met onze jas aan nog in de garderobe begon de "gastheer" al uit te leggen dat we ons dessert gelijk met het hoofdgerecht moesten bestellen ivm tijd (theatershow, terwijl me meer dan 2 uur hadden!). Verdere bediening was ook zeer slecht (bijv ober die vergeet wat je wilt eten).

Eten op zich best matig. Dessert moest terug naar de keuken. Koffie die besteld was bij dessert kwam zelfs nadat het foute dessert al weer gecorrigeerd was. Dit werd wel gecorrigeerd door een drankje van het huis.

De vloer trok koud op (beton).

Kortom ons zie je er niet meer terug.

5,3
  12. janine's profielfoto
    janine heeft een recensie geschreven voor Pallas Athene

Vandaag bij de Griek in Doetinchem gegeten. Erg enthousiast zijn we niet, en terugkomen doen we ook zeker niet.

Het vlees was erg droog en zout. Een sausje ontbrak. Eén klein bakje sla voor 3 personen is wel erg weinig groente. De bediening was onverschillig. En de rekening was voor wat we kregen aan de hoge kant. Makkelijk verdient!

2,8