• Lid sinds 21 november 2011

Puerto Segundo

Den Haag

J.J heeft nog geen foto toegevoegd

1. J.J's profielfoto
    J.J heeft een recensie geschreven voor Puerto Segundo

Voor mijn verjaardag samen gaan eten.
    Sjeike tent om te zien en mooie locatie.
    Het eten is absoluut goed, maar de prijs kwaliteit verhouding niet okee. Je krijgt te weinig voor wat je betaald, echter de kwaliteit van het eten was wel top.
    Gemiste kans is dat je 3,50 moet betalen voor een fles kraanwater. Het was duidelijk dat de fles gewoon was bijgevuld (niet aan tafel opgemaakt en gebruikerssporen op de fles.) Dat terwijl wij een fles wijn besteld hadden, dan zou een karaf ijswater toch als vanzelfsprekend moeten worden beschouwd.

De bediening daar heb ik dan ook geen goed woord voor over. Die is ronduit slecht. Geen kennis van de wijn op de wijnkaart, geen tafelmanieren/etiquette dus de borden werden voor onze neus langs geschoven en soms niet eens weggehaald. Er werd slecht 1 keer gevraagd of het gesmaakt had. Al met al echt slecht, het meisje had 0 ervaring en werd niet opgeleid dat was duidelijk. Zelfs bij het weggaan werd ons niet gevraagd of alles naar wens was geweest. Ze pretenderen sjeik en in het hogere segment restaurant te zijn, dan moeten ze toch echt gaan investeren in bedienend personeel en verse bloemen op tafel zetten in plaats van de neppers die er nu stonden.

Al met al was het een prima avond omdat ik me vooral op het lekker eten en het goede gezelschap heb gericht maar ik snap wel waarom deze tent op zaterdagavond nog niet half gevuld is. Als ze die bediening aanpakken, de prijzen ietsje naar beneden bijstellen en niet bezuinigen op gastvrijheid (vb tafelwater) heeft het de formule van een toptent. Want ik vond de combinatie van Spaans en Japans geweldig.

6,5