• Lid sinds 8 september 2010

Familie Wok

Tilburg

Wok Plaza

Rijen

inspeclouseau heeft nog geen foto toegevoegd

1. inspeclouseau's profielfoto
    inspeclouseau heeft een recensie geschreven voor Brasserij Offcourse

Wij hebben de afgelopen jaren hier al meermaals gegeten. Dat wij steeds weer terugkomen geeft al aan dat wij erg tevreden zijn over de ontvangst, het eten, het personeel en de sfeer. Prijs-Kwaliteit is zeker voor de kwaliteit prima. De prijzen voor de drankjes zouden iets minder mogen. Een minpuntje is tijdens drukke dagen het gedeelte waar de toiletten zijn. Wat later op e avond zou het aan te raden zijn om de toiletten wat vaker te reinigen. Indien je als klant het personeel hierop attent maakt wordt er wel direct actie ondernomen.

2. inspeclouseau's profielfoto
    inspeclouseau heeft een recensie geschreven voor Eethuis Wayang

Zondag 25-09-2016 via Groupon voor de 1e keer een rijsttafel voor 3 personen afgehaald.
    Netjes op tijd was alles klaar. Goed op smaak en ruim voldoende voor 3 normale eters. Alles netjes verpakt en toen ik thuis kwam nog lekker warm genoeg. Heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit was oke.
    Ben gewend dat bij een Indonesisch restaurant de prijs wat hoger is dan bij een doorsnee Chinees restaurant, maar dat valt hier best mee.

3. inspeclouseau's profielfoto
    inspeclouseau heeft een recensie geschreven voor Sed

Donderdag 22-09-2016 via een Groupon-aanbieding gegeten.
    Bij aankomst netjes ontvangen en voor diner nog lekker even op terras gezeten met een drankje.
    Voorgerecht: salade met 1/2 kreeft. smaakte prima en voldoende.
    Hoofdgerecht: Surf en Turf. Prima smaak ruim voldoende.
    Hoofdgerecht: 1/2 Kreeft Thermidor. Prima smaak maar mag iets meer zijn.
    Dit alles geserveerd met lekkere frites en een lekkere salade.
    Nagerecht: aardbeienverrassing. Smaakte goed niet echt bijzonder. Dus geen keuze van de kaart.
    Drankjes zijn wat aan de dure kant. 1 glas Witte wijn €3,85) fris/water € 2,40.
    Vriendelijke bediening. Je krijgt rustig de tijd om van je eten te genieten.
    Al met al een gezellige avond waarbij prijs/kwaliteit voor een groupon-aanbieding redelijk in verhouding was.

4. inspeclouseau's profielfoto
    inspeclouseau heeft gereageerd op een recensie van Familie Wok

Onze ervaring was helaas ook negatief. Heb niet de indruk dat ze iets met de recensies doen dus voor ons is dit voorlopig ook de 1e en laatste keer geweest.
    Zonde van het geld dan liever iets meer betalen en wel tevreden.

5. inspeclouseau's profielfoto
    inspeclouseau heeft een recensie geschreven voor Familie Wok

Pand straat aan buitenzijde vies en vervallen. Binnen is er totaal geen sfeer. Vreetschuur. Airco kon vanwege de hitte buiten absoluut geen verkoeling bieden.
    Versheid was diep troef. Sushi was taai en absoluut niet vers. Groeten waren slap. Kant en klaar eten was veel te lang opgewarmd. Garnalen leken wel kauwgum. personeel was erg onvriendelijk en soms zelfs respectloos. Drankjes waren wel oke. Heren WC leek wel een zwembad. Vies, stinken en zeker een aanrader voor een controle op hygiëne. Wij waren uitgenodigd maar ik zal er zelf niet gaan eten. Veel te weinig keus, slechte kwaliteit, sfeer is er niet, personeel onbeschoft en bovenal prijs te hoog. Jammer maar deze mag wat mij betreft direct zijn deuren sluiten. heb al menig wok-restaurant bezocht maar dit is wel de slechtste tot nu toe.

6. inspeclouseau's profielfoto
    inspeclouseau heeft een recensie geschreven voor De Cockpit

Op donderdag 23 augustus 2012 zijn wij met 8 personen op uitnodiging van mijn schoonvader bij u te gast geweest.

We hebben in uw restaurant met deze 8 personen gegeten en gedronken.

Over het eten , drinken en de bediening waren 6 van de 8 personen maar matig tot geheel niet te spreken.
    Dat bij deze 6 mensen 2 ervaren koks zaten maakt natuurlijk wel een verschil met de doorsnee bezoeker, maar toch......

De 2 bestelde zalmfilet was evenals de veel te vette saus koud en droog (veel te lang) gebakken.
    De op de zalm geserveerde garnalen waren slecht schoongemaakt. en zaten nog vol schilrestjes.
    De 3 bestelde lendebiefstrukjes waren te doorbakken ( niet midium en kort zoals gevraagd)
    Tevens zaten in 1 van deze biefstukjes veel witte dikke zenen en was de biefstuk duidelijk te lang op een kant gebraden.
    De 2 bestelde slibtongmenu's waren niet echt warm maar werden door de gasten wel als voldoende bevonden( maar prijs/kwaliteit was onvoldoende.)
    De bij gerechten waren onvoldoende. De geserveerde groeten waren veel te gaar en smaakten naar niets...waterig.
    De gebakken aardappels waren deels nog niet gaar.
    De rauwkostsalade was zo weinig dat een ieder dacht dat het bij een bepaald gerecht behoorde maar het bleek een bakje voor iedereen te zijn.
    de bediening had meer oog voor het terras (gezien de warme temperatuur binnen in het restaurant ook niet verwonderlijk) dus hebben we steeds zelf na lang wachten maar om wat te drinken moeten vragen !
    De bestelde toetjes voldeden ook niet aan het geen op de kaart stond vermeld.
    De ijscoupes zaten veel te vol met saus zodat de smaak van het ijs en fruit geheel teniet werden gedaan.
    Tevens zou bij het ijsgerecht waarin kersen verwerkt zouden moeten zitten ook witte chocolade moet hebben gezeten maar helaas hebben wij die ook na lang zoeken niet terug kunnen vinden.Al met al zijn wij zeer teleurgesteld in de door uw bedrijf geleverde prestatie.
    Mogelijk betreft het hier een incident door omstandigheden tot stand gekomen
    Wij hebben terplaatse niet gereageerd omdat wij als gast waren uitgenodigd en de avond voor onze gastheer en gastvrouw niet hebben willen verpesten.
    Mocht ikzelf bij u als betalende gast dezelfde ervaring hebben gehad zou ik terplaatse hebben gereclameerd daar de geleverde prestatie ver onder de maat was

2,6
  7. inspeclouseau's profielfoto
    inspeclouseau heeft een recensie geschreven voor Paradijs
    Chinees-Indisch Oosterhout

Mijn zoon is een echte sushi liefhebber. De keuze was ruim voldoende en de kwaliteit uitstekend. Geen visgeurtjes of rare smaakjes, gewoon prima. Ook de rest van de geserveerde gerechten was goed van kwaliteit. Ik kook zelf ook heel graag en ben volgens kenners een zeer erkentelijk amateur-kok in oosterse gerechten, dus weet waarover ik praat als ik zeg dat het buffet echt fantastisch is en in het weekend nog uitgebreider dan door de week. Als we weer in de buurt zijn dan ga ik er zeker weer eten. Prijs voor 2 personen met drankjes was nog geen € 45,00 en je mag zo lang blijven als je wil. Wel rond 16.30 uur komen dan is het heerlijk rustig en kun je eerst nog even de sfeer snuiven en rustig wat rond kijken, dus een grote Aanrader.

8. inspeclouseau's profielfoto
    inspeclouseau heeft een recensie geschreven voor Wok Plaza
    Chinees-Indisch Rijen

Heb hier ook wisselende ervaringen. Personeel is tegen ons wel vriendelijk omdat we er al vaker zijn geweest en ze ons natuurlijk wel kennen. Verder wisselende producten met wisselende kwaliteit. Je merkt dan ook als de prijzen omlaag gaan vanwege een actie dat de duurdere producten er niet meer zijn, zoals mosselen, sugarsnaps, tong,.ed. Ook is de slagroom-machine echt aan vervanging toe, die is altijd stuk dus vervelend voor de kids. Toiletten zouden ook wel een opknapbeurt mogen hebben. Zijn verouderd en daardoor moeilijk schoon te houden wat je dan ook merkt, zeker als het druk is. Hygiëne kan dus stuk beter. Drank is hier ronduit duur, zeker ijsthee of cola. 15 cl glaasjes en de prijs voor het dubbele. Als niet alcoholische drank is lekker koud ijswater voor € 0,60 natuurlijk een aanrader. Dan blijven de prijzen ook laag.

9. inspeclouseau's profielfoto
    inspeclouseau heeft een recensie geschreven voor Etenstijd
    Internationaal Tilburg

Wij zijn al diverse keren bij Etenstijd geweest. Het is op zich een goed concept alleen de ruimtes zijn niet optimaal ingedeeld.

Zeker het voorgerechtenbuffet is erg klein en krap waardoor je soms zeker met je handen vol in de knoei kunt komen. Verder merk je dat als het wat later op de avond wordt dat de in de vitrines staande gerechten als bv witlof met ham en kaas er te lang staan. Je kunt de kaas dan gewoon van de witlof afbikkelen. Ook vlees als varkenshaas is dan veel te lang blootgesteld aan de hitte en helemaal door gegaard en echt niet meer te eten. Welke kok bij vlees en vis staat maakt ook een groot verschil. De een is veel beter dan de ander. Och, qua prijs valt het mee en als je een dag treft dat het niet te druk is dan is het best oké mits je vroeg hebt gereserveerd en de gerechten nog vers zijn. Na 20.00 uur is het beslist geen aanrader meer.

6,3