• Lid sinds 16 december 2013

Sout

Wijk aan Zee

Het Strandhuis

Wijk aan Zee

Ida heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ida's profielfoto
    Ida heeft een recensie geschreven voor Hotel Wieringermeer

Ida

We hebben hier een heerlijke lunch gehad. Eten was uitstekend en de bediening was vlot. Een aanrader!

2. Ida's profielfoto
    Ida heeft een recensie geschreven voor Tarantella

Ida

De pizza's waren heerlijk en werden erg snel geserveerd. Helaas wel lang op de rekening moeten wachten.

3. Ida's profielfoto
    Ida heeft een recensie geschreven voor Het Strandhuis

Ida

Mijn zoon kreeg een biefstuk die echt vreselijk taai was. Het zou aan de keuken worden gemeld.... Niks meer van gehoord. Het eten was verder ook saai en smakeloos, helaas. En we moesten we een half uur op de rekening wachten. Geen aanrader dus!

3,2
  4. Ida's profielfoto
    Ida heeft een recensie geschreven voor Sout
    Nederlands Wijk aan Zee

Ida

Samen met mijn zoon een heerlijk broodje gegeten. Je moet aan de bar bestellen en dat is wel zo handig, want dan zit je niet eindeloos te wachten tot er iemand langs komt.

5. Ida's profielfoto
    Ida heeft een recensie geschreven voor De Nachtwacht

Vreselijk! De reservering was niet opgeslagen, terwijl ik wel een bevestiging heb ontvangen, er werd gedaan alsof het mijn eigen schuld was. Ik zou een verkeerde datum hebben gekozen (nou ik weet echt wel wanneer ik jarig ben!). Kinderen van 9 en 11 vinden het echt erg lang duren als je bijna anderhalf uur op het hoofdgerecht moet wachten. Toen het dan eindelijk kwam was mijn vlees rauw en moest ik nog langer wachten. Uiteindelijk maar besloten geen nagerecht te nemen want daar hadden we waarschijnlijk ook nog een uur op moeten wachten. Toen bleek ook nog dat de rekening niet klopte, echt heel triest en het moest 2x worden nagevraagd voor wij gelijk kregen. Dit was eens maar nooit weer, er zijn wel leukere (en kindvriendelijker) restaurants in Meppel. (En ik heb wel eens een leukere verjaardag gehad!)

1,9