• Lid sinds 8 januari 2013

Eetcafé 't Farregat

Aalsmeer

Hollie heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hollie's profielfoto
    Hollie heeft een recensie geschreven voor Eetcafé 't Farregat

Bod gedaan op vakantieveilingen,we hadden de gloeiende plaat gewonnen, soort steengrillen, dachten goedkoop te gaan eten. Er kwam 10,00 bij voor weekend tarief maar dat is wel logisch. Maar dan krijg je een kaart van een bediende knul, en blijkt dat je een klein portie kipfilet krijgt en als je varkenshaas en biefstuk erbij wilde dat je nog eens 5,50 erbij moest betalen per persoon. Wij maar gedaan alleen kipfilet is weinig, nu komt het , de bediende komt met dienblad aan, met daarop 4 kleine schaaltjes saus à 0,5 cm saus erin, erg weinig maarja nu komt het, de saus was genoeg want je had maar liefst 4 stukjes kip,4 stukjes varkenshaas en 4 stukjes biefstuk gekregen a 2cm groot, wat overigens al op je steen gelegen was dus je moest gelijk turbo om gaan draaien anders zat het al vast. Ohja en klein schaaltje boontjes erbij. Het eten was overigens wel goed maar je had hier nooit genoeg aan. We hadden overigens ook soep vooraf, Italiaanse soep, was crème soep zonder iets erin, ff poeder aanmaken met water dus en klaar, waar we ook 5,95 voor moesten betalen per stuk. Maar omdat we nog steeds honger hadden, hadden we maar toetje besteld, spekkoek met kaneelijs , klinkt lekker, was het ook, maar mijn ogen stonden erg raar te kijken toen het door de bediende knul bij me neergezet werd. Ik kreeg bordje met drie flinter dunne plakjes spekkoek van 2mm dik, 1 toefje slagroom en 1klein bolletje kaneelijs en geserveerd op schotel van 20 cm dus dat werd zoeken. Voor deze wereld maaltijd moesten we 6,95 betalen per stuk, nog steeds sterfden we van de honger, maar we kregen wel een rekening van 115,00 erbij en dan hadden we niet eens veel drankjes want de bediening was zo traag dat we meerdere keren moesten vragen of we drinken konden bestellen dus we waren blij er 2 op te hebben gehad. Dus we dachten goedkoop via vakantie veilingen te gaan eten, maar grote afgang daar dus. Totaal heeft het ons 150,00 gekost en je had nog steeds honger.

1,8