• Lid sinds 3 februari 2011

Eten & Fusion

Meppel

De Vliegende Hollander

Leeuwarden

Hille heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hille's profielfoto
    Hille heeft een recensie geschreven voor Eten & Fusion
    Internationaal Meppel

Hille

Wat een verrassing! Van buiten ziet het er niet zo uitnodigend uit, maar binnen een hartelijk welkom en dat was continu het geval. Geweldige gastvrouw en de rest van het personeel ook zo aardig. Geweldig gegeten met een gezelschap van 4, waarvan een kind van 2 jaar. Er was zo veel variatie. Genoeg variatie ook in drinken. Keurig! Goede prijs ook. Ze hadden nu onverwachts ook een actie. Sfeer is prima, voor zo'n grote ruimte. Je moet ook vroeg komen, dan is er niets aan de hand. 17.00 waren we er mooi en dan hoor je nog wat van de muziek. Entree kan nog wat aan gedaan worden, iets fijner licht bijvoorbeeld. En de speelruimte voor kinderen viel wat tegen, maar daar kwamen we toch niet voor. Donkere ruime, ver weg van het eet gedeelte. Daar moet je niet voor gaan. Het was schoon verder. Kaarsje was op tafel, bestek lag keurig op tafel en kon je nog bijpakken. Aan kinderbestek was gedacht, dat je dat kon pakken wanneer nodig. Leuke nepplant tussen de tafels in, je kon ook nog kiezen waar je wou zitten. We gaan zeker terugkomen. Dit was een leuke ervaring!

2. Hille's profielfoto
    Hille heeft een recensie geschreven voor De Teydt

Op het landal park, heerlijk gegeten. Voor zo'n 22 euro p.p. een driegangen keuzemenu. Genoeg keuze en heerlijk gegeten. Ruim voldoende porties, mijn kind van twee kon zo met ons mee eten. Dat was prima. Wel weinig groente. Er kon voor betaling wel sla bij, maar dat hoefde wij niet. Wel heel veel patatjes en gebakken aardappelen.

3. Hille's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  4. Hille's profielfoto
    Hille heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Salvatore

In mei hier al eens geweest en toen wel tevreden geweest, heerlijk gegeten alleen enorm lang moeten wachten op het eten en de bediening.

Dit keer nog een poging gedaan, met z'n vieren gereserveerd (meestal wel nodig). Een van ons nam een pizza, verder twee de lasagne en eentje tortelini. Die laatste was besteld garnalen, maar hij kreeg een andere versie, maar die vond hij ook erg lekker. De pizza was naar horen zeggen ook erg goed, en de lasagne die ik zelf ook had, was heerlijk. Wel was alles redelijk zout (vonden een aantal van ons), maar de lasagne bestond vooral uit een dikke laag gesmolten kaas, met deeg en saus. Een salade erbij besteld, 1 was genoeg voor ons vieren zei de medewerker, maar jammer genoeg met saus erover heen. Ik had het liever zonder gezien. De salade zag er verder wel goed uit, en alles proefde uitstekend. De wachttijd was subliem, binnen een kwartier hadden we alles op tafel. Ook was het weer op tijd weggehaald en drinken kwam ook zeer op tijd. Op de rekening moesten we even wachten, toen werd het drukker.

Vind het echt een aanrader, en kom hier zeker weer. Goed betaalbare prijzen, om eens iemand te trakteren en eens uit eten te gaan.

5. Hille's profielfoto
    Hille heeft een recensie geschreven voor Spinoza

Ik en een vriendin wilden graag kaasfonduen en dat was bijna nergens in de stad meer te vinden. Hier dus wel. Voor 16,50 had je kaasfondue per persoon. Maar het was wel anders dan anders. Je kreeg per persoon een klein schaaltje, meer een dipbakje. Verder drie grote hompen met brood (geen stokbrood) en dat vond ik jammer, ik had liever gewoon lekker stokbrood gehad. Wat paprika stukjes (2 sliertjes) en twee stukken wortel en wat selderij erbij. Jammer van de weinige afwisseling al was het wel leuk geserveerd. Wat apart was, was het bakje met aardappeltjes erbij (die waren heerlijk!) en een bakje met broccoli. Aparte combinatie. Het bakje met rabarber was ook erg lekker. Al met al best lekker, maar het brood kan beter, de kaasfondue groter en de variatie van groente en extra's kon beter. Bediening was uitermate vriendelijk. We zaten trouwens heerlijk in de achtertuin, zonder iemand om ons heen. Onder het zeil kon heel goed, toen de regen met bakken uit de lucht kwam.

6. Hille's profielfoto
    Hille heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Zeist

Heerlijk gegeten. Op een zondagavond, was het er rustig, maar rond 6 uur kwamen er meer gasten een hapje eten.

Het is niet duur en heerlijk eten. De gastvrouw vangt je meteen op. De gerechten worden in een enorm tempo geserveerd, wat een tempo! Goed warm. De gebakken banaan was heerlijk, en verder hadden we een kip met paprika menu en een rundvlees met paprika menu. Een flink bord met groente, op een warmhoudplaat. De bami en nasi erbij waren heerlijk. Nog een dame blanche als afsluiter, ook erg goed.

7. Hille's profielfoto
    Bewaar
    Bewaren in lijst Sluiten
  8. Hille's profielfoto
    Hille heeft een recensie geschreven voor De Vliegende Hollander

Wij hebben er op 3-2-2011 gegeten met z'n tweeen. Gelukkig gereserveerd van te voren want het was propvol. Desondanks werd er vaak genoeg gevraagd of het smaakte en de bediening bleef rustig. Erg goed! Het eten was goed. Ik had gekozen voor de varkenshaas. De bakjes met groente en aardappelen waren wat aan de kleine kant (vooral de groente) maar het smaakte allemaal heerlijk. Ook het toetje, aanrader is Sorbet Deluxe met cassis citroen en mango ijs. Heerlijk was dat. En echt vers fruit erbij.

9. Hille's profielfoto
    Hille heeft een recensie geschreven voor Oriëntal
    Chinees-Indisch Gytsjerk

Een uitstekende Chinees! Door de weeks is het rustig in het restaurant, dus haast altijd wel plaats. Je kan er op zaterdag en zondag lopend buffet doen voor 10.75 inclusief soepje vooraf. Heerlijke soep, heerlijk lopend buffet. Goede kwaliteit. Ook afhalen is super. Goede bediening, niet opdringerig.