• Lid sinds 30 oktober 2017

1. Brouwcafé de Molen

Bodegraven

1. Henk's profielfoto
    Henk vindt de recensie door rob pijpers voor 't Oude Raadhuys niet leuk

Afgelopen zondag een gewone kop koffie met appelgebak besteld. Kreeg een enorme kop met daarin een beschamend geringe hoeveelheid koffie voorgezet. Gevraagd of men zich vergist had en een espresso had ingedrukt, nee, dit was gewone koffie. Gezegd, dat de hoeveelheid veel te weinig was voor de grootte van de kop. Kreeg als antwoord: dit is zoals wij de koffie aanbieden. Gezegd, dat ik na een fietstocht van dik vier uur toe was een grote kop koffie en zwaar teleurgesteld was. Als ik meer koffie wilde kwam er nog een keer de prijs van een koffie bij. Kwam geen enkele vorm van compensatie toen ik zei dat dit bepaald geen reclame was. Vroeger wel eens gegeten met een gezelschap, maar kom hier nooit meer terug.

3,5
  2. Henk's profielfoto
    Henk vindt de recensie door Bob voor Brouwcafé de Molen leuk

Ontspannen tent, gezellig en druk. Uitstekend gegeten. Ik drink zelf geen alcohol dus de uitgebreide bierkaart was niet aan mij besteed, desondanks een ontzettend leuke tijd gehad door de bediening en ambiance.

Voor zij die weten wat Russian Imperial of IPA betekent is het helemaal een leuke tent!

3. Henk's profielfoto
    Henk vindt de recensie door Louise Klokgieter voor Brouwcafé de Molen leuk

Was een gepland etentje voor mijn verjaardag.
    Weer helemaal top en gezellige bediening!
    Tot de volgende keer.

4. Henk's profielfoto
    Henk vindt Brouwcafé de Molen leuk

Henk

5. Henk's profielfoto
    Henk vindt de recensie door karlijn kraan voor Brouwcafé de Molen niet leuk

karlijn kraan

Vandaag langs gefiets voor een kopje koffie en een punt appeltaart. De sfeer op het terras was niet zo goed, mensen zaten te mopperen dat alles zo lang duurde. We werden toch redelijk snel geholpen. De koffie was wel redelijk, de appeltaart koud en simpel (de goedkoopste van de Sligro ?) Bij het afrekenen bleek dat het puntje ons € 4,50 per punt heeft gekost. Echt belachelijk!

2,4
  6. Henk's profielfoto
    Henk vindt de recensie door Gert Jan Metselaar voor Brouwcafé de Molen leuk

Gert Jan Metselaar

Wij hebben heel erg genoten bij Brouwcafé de Molen. Ik had dit etentje gepland i.v.m. een jaarlijks terugkerende eetafspraak met mijn 3 zussen en aanhang.

Allemaal waren wij heel enthousiast over de omgeving, de informele sfeer en de prettige bediening. Ook de kosten waren zeker acceptabel gezien het geleverde.

Kortom voor herhaling vatbaar.

Gert Jan Metselaar

7. Henk's profielfoto
    Henk vindt de recensie door Sascha voor Brothers niet leuk

Mooi interieur en gezocht naar de juiste sfeer. Alles pretendeert een bepaald niveau te hebben, maar haalt het net niet. Kwaliteit eten, bekwaamheid personeel, prijs kwaliteit zeer matig. Er wordt zelf niet voorgesteld om de wijn te mogen proeven als je twijfels hebt over de juiste keus, amuse komt na het voorgerecht, bij het hoofdgercht (rood vlees) wordt niet gevraagd hoe je het wil hebben, patat erg slap, op zuur gezette groente met een veel te overheersende smaak.
    Kortom prima hap als je het voorgeschotelt krijgt in een eetcafe, maar helaas niet voldoende voor wat het uitstraalt te willen zijn.

8. Henk's profielfoto
    Henk vindt de recensie door Jesse W. voor ZandZeeBar niet leuk

Terwijl we met 6 vwo tijdens onze excursie op het strand van Formerum liepen, besloten we vanwege de koude wind bij ZandZeeBar een kop warme chocomel te gaan drinken. Hadden we dat maar niet gedaan. Bij binnenkomst werd ons direct gewezen op het telefoonverbod: 'het is hier verboden uw telefoon te gebruiken. Dat is enkel omdat het niet is toegestaan.' Toen we toch maar gingen zitten aangezien er geen andere opties zijn, wilden we graag afzonderlijk bestellen, maar een paar aparte rekeningen maken lijkt nogal lastig, en dus moesten we het zelf maar uitzoeken. Toen onze chocomels besteld waren trokken we onze jassen uit en hingen deze over onze stoel, waarna er direct een politieagent van achter de bar toegesneld kwam om onze jassen van de stoelen te trekken en ons te wijzen op de kapstok. Omdat onze groep nogal groot was schoven wij een aantal stoelen van een andere tafel aan, waarna ook toen direct een agent in burger naar onze tafel kwam om ons te wijzen op het feit dat onze ober er nog wel door moest kunnen en we alles dus weer terug mochten verplaatsen. Daarnaast wordt er in de strandtent een gemaakt leuke sfeer gecreeërd door een open haard en Ibiza-achtige tierelantijntjes, maar het personeel heeft overduidelijk een opvoedingscursus gemist en hiervoor zou ik dan ook graag wat geld apart leggen. De fijne sfeer die overal op Terschelling heerst wordt onherbiddelijk geweigerd in de ZandZeeBar, en ik raad ieder levend wezen van harte aan om een strandtent in een dorpje verder op te zoeken.

4,7
  9. Henk's profielfoto
    Henk vindt de recensie door Angelique voor Brouwcafé de Molen leuk

We hebben heerlijk gegeten, de biertjes waren super, de bediening was erg vriendelijk (al moet je er wel tijd voor uittrekken, het is echt een avondje uit!) wij komen zeker nog eens!

10. Henk's profielfoto
  11. Henk's profielfoto
  12. Henk's profielfoto
  13. Henk's profielfoto
  14. Henk's profielfoto
    Henk vindt de recensie door Jaap Smalheer voor Brouwcafé de Molen leuk

Jaap Smalheer

Zowel het eten als de bediening is helemaal perfect. Echt de moeite waard om dit een keer (of vaker) te doen want je bent echt een fijn avondje uit.

15. Henk's profielfoto
    Henk vindt de recensie door Agterof voor Brouwcafé de Molen leuk

Lekker gegeten en gedronken, alleen is het wat aan de donkere kant om goed te zien wat je eet. Service top.