• Lid sinds 22 januari 2017

IL Camino

Nunspeet

Harry van Rossum heeft nog geen foto toegevoegd

1. Harry van Rossum's profielfoto
    Harry van Rossum vindt de recensie door Harry van Rossum voor IL Camino leuk

We gingen er met 6 volwassenen en 2 kinderen eten. Het was de tweede keer en nu weten we zeker dat we hier nooit meer gaan eten.

Het duurde lang voordat we te eten kregen. We moesten betalen voor plat kraanwater. Een salade als hoofdgerecht kon, maar toen we het kregen was de salade niet meer dan een bijgerecht met een heleboel vlees.

De bediening is ronduit ongeorganiseerd en eigenlijk hebben ze er geen zin in. Je moet vooral niet iets gaan vragen aan de bar want dan word je afgesnauwd.

Jammer, want wat een feestje moest zijn na het afzwemmen, was een verassing met een rekening.

3,5
  2. Harry van Rossum's profielfoto