• Lid sinds 14 februari 2012

Isola Bella

Hoorn

Hans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Isola Bella

Vanavond zijn we in dit restaurant wezen eten. De ontvangst was hartelijk. Toen wij 10 minuten binnen waren, kwamen ze langs voor het opnemen van de drankjes en met de menukaarten. Na weer 10 minuten te hebben gewacht, werd ons wederom gevraagd wat we wilden drinken. Aangegeven dat we dit al door hadden gegeven, werd het toch weer opgenomen. Nu was dit vrij snel gebracht, echter nog steeds geen keuze doorgegeven. Ongeveer 30 minuten na binnenkomst werd onze keuze opgenomen. Wij wilden voor de jongste van de drie graag een kleine lasagne hebben. Dit was niet terug te vinden op de rekening. Na ruim een uur na binnenkomst kregen we de bestelling. Dit is voor een doorsnee restaurant toch wel behoorlijk aan de lange kant. Zeker gezien het tijdstip en dat met kleine kinderen. Er waren mensen die later binnen kwamen, die toch eerder hun maaltijd hadden ontvangen. De kinderen waren al redelijk aan hun eind, zeker de jongste en helaas moesten we meer dan de helft laten staan. Verder was de Calsone niet echt warm. Ook de smaak was aan de flauwe kant. Het leek wel of ze er vandaag niet veel van konden "bakken". Jammer dat zo onze trouwdag moest eindigen. De beloofde attentie was ook niet terug te zien.

4,5