• Lid sinds 22 januari 2012

Mama DI Kookt

Valkenswaard

De Steenoven

Helmond

Gezelschap Oerlemans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gezelschap Oerlemans's profielfoto
    Gezelschap Oerlemans heeft een recensie geschreven voor De Steenoven

Al verschillende keren hier gegeten, altijd heel goed bevallen. Helaas hebben we de laatste keer de warmste dag van het jaar uitgekozen met een temperatuur van 35 graden. Maar gelukkig is er airco aanwezig, tenminste dat lees ik op de site.

Alleen stond deze niet aan en hebben we de menukaart van het steentjesmenu meer gebruikt als waaier om een beetje verkoeling te krijgen dan om er een gerechtje op uit te zoeken. Door de extreme warmte is er natuurlijk veel meer gedronken en was het wel gepast geweest om water op de tafel te zetten zonder bijkomende kosten.

Er stond een tafel voor ons klaar in het overdekte buitengedeelte waar dus naar het schijnt gerookt mag worden en waar ook gretig gebruikt van werd gemaakt.

2. Gezelschap Oerlemans's profielfoto
    Gezelschap Oerlemans heeft een recensie geschreven voor Mama DI Kookt

Het restaurant mamadikookt stond al een jaar op ons verlanglijstje en gisteren is het er dan eindelijk van gekomen.
    We hadden van te voren de recensies gelezen en deze waren over het algemeen zeer positief. We trekken ons er trouwens weinig van aan want smaken verschillen maar als het te negatief is moet je je misschien afvragen om het betreffende restaurant te bezoeken. We kunnen alleen maar positief reageren, vriendelijk personeel, snelle bediening, heerlijke gerechtjes. Het zat helemaal vol en dan zou je verwachten dat je lang moet wachten maar dit was niet het geval, we hebben in 3 uur tijd 6 gerechtjes gegeten ( incl. het amusegerechtje van de zaak ) dit is voor ons de perfecte tijd, elk half uur een gerechtje dus genoeg tijd om te eten, gezellig te buurten en een volgend gerechtje uit te zoeken. Daarna nog een toetje en of koffie en na 4 uur zat ons gezellig avondje uit er op. De prijs kwaliteitsverhouding krijgt een 10 want het is echt verrukkelijk en ook nog mooi opgemaakte borden want het oog wil ook wat. Het enigste minpuntje is misschien het geluid (voor sommige mensen hinderlijk ) maar dat is een logisch gevolg, hoe voller het restaurant zit hoe meer geluid er geproduceerd wordt. Wij gaan dit restaurant in ieder geval vaker bezoeken.