• Lid sinds 29 maart 2010

Kota Radja

Beetsterzwaag

Le Provence

Sneek

Gerrit heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor MeiMei

Net terug van een avondje MeiMei. Het zusje van Kota Radja. Echt heerlijk gegeten. Vooraf de shasimi van tonijn en als hoofdgerecht de gebakken zeetong, super lekker eigengemaakte appeltaart als dessert. Daarnaast is de service gewoon goed. Stokbrood en water is gewoon van het huis en extra stokbrood bij het voorgerecht wordt ook niet op de rekening gezet. En bij de koffie zetten ze wat lekkers op tafel. Het is allemaal een kleine moeite, maar daarmee laat je zien dat je het snapt! Daarnaast is de bediening erg vriendelijk. Ik kwam er heel af en toe. Nu ga ik er echt vaker eten.

2. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor Kota Radja

Zaterdagavond gegeten bij deze beste Chinees van het noorden, wij hebben gekozen voor het 3 gangen menu. Het was erg lekker en verrassend. Eén iemand aan tafel was vegetarisch en er werd voor hem een aangepast menu gemaakt. De bediening was erg sympathiek en maakte ook bij iedereen even een kort praatje aan tafel, hierdoor ontstond een gemoedelijke sfeer. Kortom; een heerlijke, gezellige avond gehad. We komen zeker terug.

3. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor Loevestein

Eten was matig. Bediening was traag en onoplettend. Sfeer was top en prijs/kwaliteit was in orde.

6,5
  4. Gerrit's profielfoto
    Gerrit heeft een recensie geschreven voor Le Provence

Vorige week wezen winkelen in Sneek. We liepen lang deze zaak en dachten, we nemen een broodje. De Pias power is aan te raden. En het broodje van de maand was fantastisch!.

Een croissanterie in de hogere klasse wat mij betreft.