• Lid sinds 14 augustus 2010

Van der Valk

Gilze

Merlijn

Oosterhout

Gerdie Hofkens heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gerdie Hofkens's profielfoto
    Gerdie Hofkens heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Al 30 jaar gaan wij maandelijks naar dit restaurant,wij zijn er tussendoor een paar jaar niet meer geweest omdat het toen een paar keer erg was tegengevallen,maar vanaf nu kan ik niet anders zeggen dan, mijn complimenten!!
    Heerlijke gerechten tegen een redelijke prijs en uitermate vriendelijke personeel,vooral Marieke,erg spontane meid!!
    De mensen moeten maar eens afstappen van het imago appelmoes met een kers,want dit restaurant heeft veel meer te bieden.

2. Gerdie Hofkens's profielfoto
    Gerdie Hofkens heeft een recensie geschreven voor Merlijn

Geweldig gegeten, kan niet anders zegen dan ''mijn complimenten!!''
    Wij zijn hier met 4 personen gaan steengrillen, heerlijk vers vlees zo mals dat het mes er doorheen gleed!!
    Aan groente, frites, stokbrood en kruidenboter, sausjes geen tekort en vriendelijk personeel, wil je gaan steengrillen ga dan naar Merlijn, daar krijg je echt geen spijt van!!
    Je hoeft niks zelf te gaan halen aan een buffet, maar alles word gewoon aan tafel gebracht.

3. Gerdie Hofkens's profielfoto
    Gerdie Hofkens heeft een recensie geschreven voor Brasserie Duinlust

Wij gaan om de paar weken ergens eten waar we nog niet zijn geweest, soms is dat een culinaire ervaring en soms valt het ontzettend tegen! Doordat we al meerdere keren op div. plaatsten aan het steengrillen hebben deelgenomen, kunnen wij daarom ook een goede vergelijking maken tussen deze verschillende restaurants. Dit was dan ook eens maar nooit meer!!! Bij binnenkomst werden we helelmaal achterin geplaatst, mijn eerste glas cola was gemengd met de vorige resten van jus orange.
    Vlees,vis, weinig variatie. Geen salade's, champignons, uien of paprika. Geen warme sauzen zoals b.v. satésaus wat je bij andere toch echt wel erbij krijgt. Frites waren continu op en als het er wel was dan waren de schaaltjes om het erin te doen weer op, 10 min. op de mayonaise gewacht en toen was de frites weer koud!!
    Dus voor ons echt geen aannrader!

4. Gerdie Hofkens's profielfoto
    Gerdie Hofkens heeft een recensie geschreven voor Wok Plaza
    Chinees-Indisch Rijen

Op Donderdag 12 aug. Weer bij de wok van Rijen gegeten met 7 personen!

Het was weer heerlijk!

Vriendelijke bediening ook al klaagt men daar weleens over, maar dat komt volgens mij, hoe je die mensen zelf benadert, als je zelf vriendelijk en beleefd bent zijn hun dat ook.

Vooral veel keus tussen vlees en vis, en ontzettend veel keus van verschillende groente.

Voor ons het beste wok-restaurant in Brabant!