• Lid sinds 2 mei 2011

Steakhouse Brasil

Hattem

De Nijl

Soest

gebas heeft nog geen foto toegevoegd

1. gebas's profielfoto
    gebas heeft een recensie geschreven voor Banka
    West-Europees Hattem

Poosje geleden hier heerlijk gedineerd. Heerlijk voorgerecht, met verse groenten. Vlees was heerlijk mals. Sfeer in het restaurant is goed, de eigenaar en bediening weten wat service en klantgericht bezig zijn inhoud. Een aanrader, we gaan zeker terug.

2. gebas's profielfoto
    gebas heeft een recensie geschreven voor Het Middelpunt

Met een wat grotere groep hier gegeten, erg teleurstellend. Ze proberen een restaurant uit te stralen, maar het is én blijft gewoon een snackbar.
    Met groepen kunnen ze niet goed overweg, ze begrepen niet dat we 1 grote, lange tafel wenste. Bediening en mijn inziens al het personeel is erg jong en daardoor onervaren. Om een drankje moet je geregeld vragen.
    Het eten, ja patat, daar kan je niet veel mis aan doen. Je kan ook een varkenshaasje, wat saté of een schnitzel bestellen, deze zijn vind ik van matige kwaliteit. Het pand is wel keurig en mooi ingericht.

5,5
  3. gebas's profielfoto
    gebas heeft een recensie geschreven voor Steakhouse Brasil

Kwaliteit van het eten is goed. We hadden meegedaan met een spaar actie, daardoor kon je alleen gebruikmaken van een door het restaurant geselecteerd menu. Een vooraf, welke mooi van formaat was met een proeverij van 4 dingen. Als hoofdgerecht een mixed grill en als nagerecht een proeverij van verschillende dingen.

Sommige mensen verwachten met de AH actie dat ze in een 3* restaurant komen. Dat is niet het geval, het is gewoon goed. Personeel is vlot. We waren er in het weekend, de zaak zat vol, maar niet gemerkt, bediening loopt vlot!

4. gebas's profielfoto
    gebas heeft een recensie geschreven voor De Nijl

7 jaar geleden dit restaurantje/grillroom ontdekt tijdens barre winterse omstandigheden. Destijds super ontvangen en heerlijk kunnen eten daar.

Gisteren wederom geweest samen met 4 collega's. Alle 5 waren we zeer enthousiast, zeer vriendelijke eigenaar. Van te voren hadden we gebeld en het eten besteld zodat we eigenlijk direct bij binnenkomst konden gaan eten. Prijs goed, gezellig, klein restaurantje, nette prijs, goede porties maar vooral lekker.

Enige minpunt is het niet kunnen pinnen.

5. gebas's profielfoto
    gebas heeft een recensie geschreven voor 't Spookhuys

gebas

We hebben hier al regelmatig gegeten. Altijd erg tevreden, dit maal wederom.

We waren met 4 volwassenen en 1 kindje. We hebben gekozen uit het 3g-menu à la carte à € 27,50. Dit is echt waar voor z'n geld. Kwaliteit is uitstekend, bediening keurig, attent en vlot.

Wij komen hier zeker terug!