• Lid sinds 28 november 2011

Grand Café Rutgers

Lathum

Grand Café Rutgers

Lathum

G. Kuijer heeft nog geen foto toegevoegd

1. G. Kuijer's profielfoto
    G. Kuijer heeft een recensie geschreven voor Grand Café Rutgers

Afgelopen zondag, 9 maart 2014 hebben wij gegeten bij Grand Cafe Rutgers in Lathum. Dit restaurant kennende en het zeer mooie en fraaie lenteweer, had ik een tafeltje gereserveerd.

Bij binnenkomst zagen wij dat het binnen bomvol was. Nadat wij eerst op het terras (ook bomvol, maar dat kon ook niet anders dan met dit weer) wat gedronken hadden, konden wij binnen aan onze tafel en hebben weer heerlijk gegeten.

De bereiding van het eten was weer voortreffelijk, hulde aan de kok. Ondanks de drukte zowel buiten als binnen, deed het personeel er alles aan om iedere gast naar zijn/haar zin te maken.

2. G. Kuijer's profielfoto
    G. Kuijer heeft een recensie geschreven voor Grand Café Rutgers

Zaterdagavond 28 april 2013 weer heerlijk gegeten bij Grand Cafe Rutgers. Als vanouds weer heerlijk gegeten. Aangezien mijn vrouw een groot liefhebber is van vis mocht zij buiten de kaart om kiezen voor Noordzee tong. Ik heb dit ook besteld en wat wij kregen was het neusje van de zalm (tong). De tong was heerlijk bereid met de juiste viskruiden en heerlijk krokant gebakken, bravo voor de kok!!
    De bediening was goed, vriendelijk en alert (ook wat drank betreft). Waar je ook zit in het grand cafe, het is voortreffelijk. Het terras heeft een metamorfose ondergaan en is prachtig geworden. Wat een uitstraling, complimenten hoor! Dit Grand Cafe is een aanrader.

3. G. Kuijer's profielfoto
    G. Kuijer heeft een recensie geschreven voor Just Memories
    Chinees-Indisch Dieren

Op 30 juni 2012 hebben wij voor de 1e keer gegeten in restaurant "Just Memories". Bij binnenkomst in het restaurant werden wij hartelijk welkom geheten door de gastvrouw. Daar het mooi weer was hebben wij buiten op het terras gezeten op een gezellig binnenplaatsje achter het restaurant. Door de gastheer werd ons de formule van het restaurant uitgelegd. Wij konden aangeven waar wij niet van hielden. Vervolgens werd voorgesteld om het jubileum 4-gangen menu te nuttigen. Hiervoor gekozen en vervolgens werden wij getrakteerd op een culinaire reis. De gerechten zijn niet groot maar ontzettend lekker wat hebben wij genoten. Er werd een goed glas huiswijn erbij geschonken de glazen waren goed vol.
    Dit is iets heel anders dan b.v. een wok restaurant.
    Dit bezoek is zeer zeker voor herhaling vatbaar.

4. G. Kuijer's profielfoto
    G. Kuijer heeft een recensie geschreven voor Grand Café Rutgers

Zaterdag 26 nov. 2011 opnieuw lekker gegeten bij grand cafe Rutgers. Zijn daar al diverse keren geweest en telkens is het weer lekker eten daar. De chefkok weet van wanten en als deze er niet is b.v. vakantie dan weet de baas zelf Eric Rutgers hoe het moet in de keuken dan kookt hij ook voortreffelijk.
    De ligging van het restaurant is uitstekend. In het voorjaar, de zomer en bij mooi weer in het najaar kun je heerlijk vertoeven op het terras met prachtig uitzicht over het water van Rheder Laag. Binnen in het restaurant is het heel gezellig met een warme uitstraling. De bediening is vlot en attent. Rutgers heeft goed personeel. Nieuw is dat er in het restaurant een rokersruimte is gemaakt zodat rokers niet naar buiten hoeven en dan daar in de kou staan. Echt een pluspunt. De ruimte heeft een zeer goede afzuiging. De gasten in de nabijheid van die ruimte merken er bijna tot niets van; goed gedaan.