• Lid sinds 28 augustus 2012

Brasserie Duinlust

Kaatsheuvel

Ferdi van Dijk heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ferdi van Dijk's profielfoto
    Ferdi van Dijk heeft een recensie geschreven voor Brasserie Duinlust

Met hoge verwachtingen reisden wij met ons gezelschap af richting Brasserie Duinlust te Kaatsheuvel. Na 3 kwartier rijden begon de ellende al; geen enkele parkeerplek te vinden! Na enkele honderden meters te moeten lopen arriveerden we bij de ingang van het restaurant. We kregen met 4 personen een tafel toegewezen die eigenlijk een ruime 2-persoons was, het was behoorlijk krap zitten. Ons oog viel nagenoeg direct op het niet geheel schone bestek. Er was om te starten keuze uit maar 1 soep wat betreft het voorgerecht. Deze smaakte overigens prima. Daarna kozen we voor een bordje friet met een sausje. Dit sausje, een soort pepersaus, was na 5 minuten zo hard als steen. De friet bleek overigens eerder koud dan lauw te zijn. Daarnaast leek het wel alsof de friet voor de tweede keer was opgewarmd. Hij voelde erg slap en snotterig aan, alles behalve warm, goudgeel en knapperig zoals goede friet hoort te zijn. De begeleidende salade was zeer matig en smaakte nogal droog. De bediening was helaas ondermaats. Aangezien wij een zeer kleine tafel hadden stond hij snel vol met lege glazen, flesjes, borden en borden met koude friet die weg mochten. Dit werd tot onze grote verbazing niet opgehaald. Sterker nog, op het moment dat er nieuwe drankjes werden bij gezet liet de serveerster de lege glazen en flesjes gewoon staan. Uiteindelijk werden de stinkende vuilniszakken, tegen sluitingstijd, van buiten door het restaurant langs onze tafel naar binnen gesleept.
    U kunt begrijpen dat wij erg teleurgesteld zijn. Wij zijn van mening dat wij bij het afnemen van de diensten van Brasserie Duinlust minstens de kwaliteit mogen verwachten waarvoor dit restaurant voor staat.

3,2