• Lid sinds 13 november 2011

Casa Santa Maria

Almelo

Dock 19

Almelo

Fam. van der Voort heeft nog geen foto toegevoegd

1. Fam. van der Voort's profielfoto
    Fam. van der Voort heeft een recensie geschreven voor Casa Santa Maria

Echt een top restaurant ! Alle gerechten even smaakvol en de bediening is uitmuntend. Nergens zo goed gegeten voor zo weinig geld. Bij collegarestaurant geweest een dag later en daar zijn we behoorlijk van teruggekomen. Omdat we drie dagen uit waren en dus ook drie dagen gingen dineren hebben we de derde dag weer voor Santa Maria gekozen. Weer dezelfde ervaring als de eerste dag, echt super !

2. Fam. van der Voort's profielfoto
    Fam. van der Voort heeft een recensie geschreven voor Dock 19
    Internationaal Almelo

We voelden ons zeer onwelkom bij Dock 19. Waren als toerist in Almelo dus hadden niet gereserveerd. Bij vraag of er een tafel vrij was deed men heel moeilijk en na zuchten en lang kijken kregen we een tafeltje in de hoek. Naarmate de avond vorderde bleken alle tafels om ons heen leeg te blijven... Kille bediening en het eten was matig, bepaald geen smaaksensatie beleefd. Misschien ook niet te verwachten voor 25 euro echter bij een andere locatie in Almelo voor dezelfde prijs echt super gegeten met zeer vriendelijke bediening. Wij komen bij Dock 19 nooit meer terug

2,6
  3. Fam. van der Voort's profielfoto
    Fam. van der Voort heeft een recensie geschreven voor De Tokshow
    Nederlands Lisse

Wij hebben heerlijk gegeten, ongedwongen sfeer, enthousiaste eigenaar en bediening. Wat wij bijzonder vonden was dat de koks aan tafel kwamen vragen aan het eind van de avond of alles goed was en zij vroegen ook naar verbeterpunten. Dit kom je in weinig restaurants tegen en de Tokshow durft zich hiermee kwetsbaar op te stellen, iets wat ontzettend te prijzen is. De gerechten waren zeer smaakvol en de bediening was erg aardig ! Wij komen terug.
    familie van der Voort