• Lid sinds 24 augustus 2009

Restaurant De Gastronoom

Harlingen

Herberg Diana Heide

Amen

Fam. Huisman heeft nog geen foto toegevoegd

1. Fam. Huisman's profielfoto
    Fam. Huisman heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Gastronoom

Nu 3 keer gegeten (meestal 5 gangen verrassingsmenu). 2 van de 3 x aten we onze vingers er bijna bij op (en werden we keer op keer verrast door de smaakcombinaties). De laatste keer viel het ons allebei een beetje tegen (vandaar geen 9 of 10 voor de smaak maar een 8).

Wellicht is dat het nadeel van een verrassingsmenu (soms vind je het lekker, soms past het totaal niet bij je smaak). Vooral de smaak van de komkommersoep hangt nu nog (in negatieve vorm) in m'n mond.

Desondanks gaan we het zeker nog eens proberen (dus nog steeds een aanrader). Alleen mag het van mij allemaal wel wat minder stijf (en het eten wellicht een tandje minder pretentieus ;-)

2. Fam. Huisman's profielfoto
    Fam. Huisman heeft een recensie geschreven voor Jodel Lowina

Restaurant bestaat niet meer. Voor het eerst geweest in zomer 2006 (was toen eigenlijk best prima), daarna nogmaals in 2007 (was toen beduidend minder), bleek in 2008 gesloten te zijn.

3. Fam. Huisman's profielfoto
    Fam. Huisman heeft een recensie geschreven voor Herberg Diana Heide

Kinderpannekoek was aan één kant amper gaar. Saté (plate) leek wel van rubber. Schnitzel (plate) was taai en aangebrand. Patat was prima.

Al met al dus een veredelde snack-bar met matige pannekoeken en slechte plates (keuze uit 3-4 plates). Ook hoefde van mij de open haard niet echt aan bij 26 graden buitentemperatuur (stop die energie maar in de kwaliteit van het eten dat de keuken uit komt)...