• Lid sinds 18 september 2013

El Molino

Winschoten

Gepetto

Winschoten

Esther heeft nog geen foto toegevoegd

1. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor Gepetto

Het ziet er knus en gezellig uit. Maar dat is helaas ook het enige positieve. Maar het personeel, met name de blonde oudere mevrouw is zeer uit de hoogte (arrogant). De Diner jaarkaart zou hier geldig zijn behalve op aanbiedingen. Dit is misleidend want ze hebben al jaren aanbiedingen met pizza's voor 10 euro, dus de kaart geldt niet! En pizza is toch hetgeen wat meestal wordt gegeten in een pizzeria! Dus we kregen geen korting, en dit werd met een zeer arrogante toon kleinerend aan ons medegedeeld. De pizza's zijn erg vet en slap, hebben een hele dikke rand en het beleg is zeer, maar dan ook zeer matig. En ik had de "duurste" pizza van de kaart besteld. Maar wat wil je ook, voor een aanbieding van een tientje. Het was een éénmalig bezoekje, wij komen er nooit meer.

3,6
  2. Esther's profielfoto
    Esther vindt de recensie door Esther voor El Molino leuk

Vandaag hebben we voor de 2e keer gegeten bij El Molino. De 1e keer vonden wij het eten wel goed en het zag er mooi uit, maar de smaak vonden wij niet helemaal bij Tapas passen, een beetje laf. De spirit ontbrak, zeg maar. Maar nu hebben ze een andere kok. (Chef Mieke) Gelukkig gingen we voor een 2e kans en daar hebben we zeker geen spijt van gekregen! Wat een heerlijk eten nu! Tapas zoals Tapas behoord te zijn, lekker pittig, veel variatie. Ik kan echt iedereen aanraden die een keertje in Winschoten komt om hier een hapje te gaan eten, dat zal zeker niet tegen vallen!!! Na vandaag krijgen ze van mij een dikke 10!!! Binnenkort zeker weer!! Het mooie is, dat je nu onbeperkt tapas van de kaart kunt kiezen voor een vaste prijs!

3. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor El Molino