• Lid sinds 24 mei 2012

Eetcafé de Beuk

Zuidlaren

't Hunebed

Borger

Do heeft nog geen foto toegevoegd

1. Do's profielfoto
    Do heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Beuk

Do

Hier met 5 man gaan eten afgelopen zaterdag.
    Bediening top, vlot, lekker eten tegen een goede prijs.
    Zoon had de gamba's. In de meeste restaurants krijg je er dan 6 maar hier gewoon een bord vol, niet taai maar lekker!
    Overige gerechten waren ook goed en smakelijk.
    Als we weer een weekendje weg zijn hier komen we zeker weer langs.
    Ga zo door!

2. Do's profielfoto
    Do heeft een recensie geschreven voor 't Hunebed
    Nederlands Borger

Do

Hier met 5 man wezen eten afgelopen weekend. Direct bestelling opgegeven voor drankje en eten. Drankjes kwamen vlot, maar het eten liet een uur op zich wachten alsmede het kunnen bestellen van een tweede drankje. Toen wij vervolgens aangaven dat we het wel erg lang vonden duren en dat we nog wel een drankje wilden bestellen, konden we een grote mond van de bedienende knul ontvangen.. hospitality in de horeca. Not! Ja het is druk hoor, was het antwoord en we hadden echt nog wel wat kunnen bestellen.. niet dus. Anders hadden we dat wel gedaan! Ik kan je vertellen dat de zaak inclusief het terras voor nog geen 25% gevuld was. Eten was minimaal en lauw toen we het kregen. Bah hier komen we niet meer.

2,4
  3. Do's profielfoto
    Do heeft een recensie geschreven voor De Buitenplaats

Do

Vandaag 24 mei met zeven personen waaronder 5 kinderen in de leeftijd van 5 tot en met 17 jaar neergestreken op het zeer mooie terras met geweldig aangelegd strand! Het begon goed, vriendelijk dame stond ons te woord en nam de drankjes op. Daarna ging het mis, te lang wachten op de drankjes, glas kapot (au!), glazen worden niet afgeruimd, bestelling van het eten ging mis, de dame begreep niet dat mijn jongste zoon het voorgerecht met frietjes wou als hoofdgerecht, vervolgens half uur op ons voorgerecht moeten wachten en nog eens 50 minuten op het hoofdgerecht en dat terwijl het terras en de zaak nog geeneens voor 10% gevuld was, vervolgens wilde men de tafel alweer afruimen terwijl we nog op de frietjes aan het wachten waren... Eten was redelijk wel erg prijzig voor wat men krijgt en een zeer beperkte kaart (ook geen vegetarische gerechten) waardoor ik nog verbaasder ben over de slechte afhandeling en gelukkig klopte de rekening ook niet. Kortom ontzettend jammer en flink balen! En dat voor zo'n toplocatie. Ik hoop dat het hoogseizoen voor de andere bezoekers meer happiness zal brengen.

4. Do's profielfoto
    Do heeft een recensie geschreven voor Kyoto

Do

Maandag 21 mei met zijn zevenen hier wezen eten.
    Waaronder 5 kinderen in de leeftijd van 5 tot en met 17 jaar.
    Van buiten is het niet uitnodigend. Maar eenmaal binnen een warm welkom.
    Zaak was helemaal voor ons alleen (er was dus niemand) waardoor de sfeer gemiddeld was, alhoewel wij het erg leuk hadden met elkaar.
    Super vriendelijke dames en het eten was heerlijk, goed en vers. Zelf gaan wij regelmatig in Rotterdam Sushi eten, maar ze kunnen zeker wat van deze tent leren qua klantvriendelijkheid!
    Ga zo door en heel veel succes. We komen graag nog een keer terug.