• Lid sinds 28 augustus 2012

Muntrestaurant

Weert

BBQ Restaurant

Almere

DJ heeft nog geen foto toegevoegd

1. DJ's profielfoto
    DJ heeft een recensie geschreven voor Muntrestaurant

DJ

Heerlijk gegeten, de biefstuk is echt een aanrader. Perfect gebakken en precies zoals we het wilden. De tomatensoep is ook heerlijk, onze dochter heeft gesmuld. De chef is ook een hele aardige sympathieke man, die ook heel leuk is met kinderen. Wij komen hier zeker terug wanneer we weer in de buurt zijn!

2. DJ's profielfoto
    DJ heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Luxor

Belachelijk duur voor wat je krijgt. Groot broodje kost iets meer dan € 7,00 maar is gewoon een supermarkt pita. Prijs kwaliteit verhouding klopt echt niet. Sambal is ook echt niet lekker. Service was ok.

2,2
  3. DJ's profielfoto
    DJ vindt de recensie door MH voor Raku leuk

Wow, wat kun je hier lekker eten! Heel Japan zit hier dan ook steevast in t weekend. Duur, dat wel en niet geschikt om met kinderen naartoe te gaan, maar echt heerlijk eten! Je proeft de versheid en verfijndheid.

4. DJ's profielfoto
    DJ heeft een recensie geschreven voor New Tokyo

Wat een domper zeg! Dit was ons favoriete restaurant van Almere. Zondag na een tijdje weer gaan eten, is de hele menukaart veranderd en alles wat dit restaurant uniek maakte is verdwenen! De gerechten zijn gekrompen en de smaak is ook niet meer wat het was. Nieuwe kok misschien? Wel erg jammer! Jullie heerlijke soepen waren oa de reden dat ik zo vaak bij jullie terug kwam, juist vanwege het feit dat deze bij andere restaurants niet op de kaart staan. De sushi daarentegen blijft heerlijk vers bij jullie, daar niets over te klagen! Voor lekkere sushi moet je zeker hier zijn, maar de rest.. jammer!

5. DJ's profielfoto
    DJ heeft een recensie geschreven voor BBQ Restaurant

Samen met mijn gezin al een aantal keren hier gegeten. Nog nooit wat te klagen gehad, dus snap onderstaande reacties niet zo. Ja, je ziet de buizen aan het plafond, maar als je aan het eten bent kijk je toch niet naar boven? De sfeer is goed, de inrichting zou wel wat gezelliger kunnen. Over de prijs kwaliteitsverhouding echt niets te klagen. Voor zo een klein prijsje, drinken zoveel je wil en eten zoveel je wil.. heerlijk! De bediening is ook erg aardig, helpt graag en zorgt ervoor dat je nooit zonder drinken zit. Ik kom zeker vaker en raadt BBQ Restaurant Almere zeker aan!