• Lid sinds 2 februari 2013

Eetcafé de Steenenplaats

Den Burg

Eetcafé de Steenenplaats

Den Burg

Dirk-Jan de Vries heeft nog geen foto toegevoegd

1. Gisteren diner genoten in dit eetcafé. Druk bedrijf met gasten van meerdere nationaliteiten, en een groot terras voor de deur. Prettige ervaring beleefd. Vriendelijke bediening en een heerlijk jodenhaasje gegeten. Lekker mals en verrassend. Al met al een leuk eetcafé op een mooie locatie. We komen zeker nog een keer terug.

2. Dirk-Jan de Vries's profielfoto
    Dirk-Jan de Vries heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Steenenplaats

Wederom verrast bij dit uitstekende restaurant op Texel. Voor weinig geld een heerlijk 'Texels menu' gegeten met lamsstoof en jutterparfait. Ook mijn dochters genoten van hun spareribbs en lamsbout! Als je op Texel bent en gezellig wilt lunchen of dineren raadt ik de Steenenplaats zeker aan!!

3. Dirk-Jan de Vries's profielfoto
    Dirk-Jan de Vries heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Steenenplaats

Ik heb hier vandaag met mijn twee dochters gelunched. Broodje beenham gegeten met een honing-mosterd saus die echt bizar lekker was!! Mijn dochters (17 en 21) hadden een pannenkoek met Texelse lamsham en schapenkaas, dat is toch wel echt ff de Texel ervaring waarvoor je naar dit prachtige eiland gaat :-) We konden via de website zo een tafeltje reserveren voor 's avonds maandag a.s. dus ik ben benieuwd of het de verwachting nog kan overtreffen.. Wordt vervolgd....!!