• Lid sinds 6 februari 2014

Steakhouse Dollars

Arnhem

Ming Palace

Duiven

dhr truffelmans heeft nog geen foto toegevoegd

1. dhr truffelmans's profielfoto
    dhr truffelmans heeft gereageerd op een recensie van Batavia

Wat een vreemde reactie zeg , ten eerste is mijn echte naam niet truffelmans ik blijf graag anoniem . Ten tweede zijn wij helemaal niet op zaterdag geweest maar op zondag en met 3 personen .Wij hebben via de telefoon gereserveerd ,alles wat ik geschreven heb ik is zo . En ik heb zeker ook goede recensies geplaatst . Als je niet tegen kritiek kan moet je geen restaurant beginnen :)

2. dhr truffelmans's profielfoto
    dhr truffelmans heeft een recensie geschreven voor Batavia
    Indonesisch Arnhem

Vies tafelkleed. Lelijk interieur, ziet er oud uit. Wachten op eten duurt heel lang. Het eten zelf erg weinig, rijst tafel kleine bakjes, vult niet en erg duur.

2,3
  3. dhr truffelmans's profielfoto
    dhr truffelmans heeft een recensie geschreven voor De Snippenhof
    Pannenkoekenhuis Duiven

Wij komen hier af en toe met kinderen eten. Het gekke is de ene keer zijn de pannenkoeken wel goed gaar, de andere keer maar half gaar. Het interieur is echt vreselijk oudbollig, de speelruimte boven is zwaar verwaarloosd en niet echt geschikt meer voor kinderen. Verder is het stevig aan de prijs.

5,1
  4. dhr truffelmans's profielfoto
    dhr truffelmans heeft een recensie geschreven voor Wok Oriëntal

Wij komen hier al een aantal jaar af en toe eten (zeg maar 4 keer per jaar). Het eten is altijd lekker en vers. Er is veel keuze uit verschillende gerechten en de eigenaar en zijn vrouw zijn erg vriendelijk. Echte aanrader!

5. dhr truffelmans's profielfoto
    dhr truffelmans heeft gereageerd op een recensie van Ming Palace

Wat een ongeloofwaardige recensie

6. dhr truffelmans's profielfoto
    dhr truffelmans heeft een recensie geschreven voor Ming Palace
    Chinees-Indisch Duiven

Gisteravond een peking eend besteld plus babi pang met nasi en bami (afhalen). Het restaurant ziet er verpaupert uit van binnen oude spullen (wansmaak). De smaak van het eten ging wel, niet bijzonder. Echter na 10 minuten werden mijn vriendin en ik al ziek (buikpijn en hevige diaree die de hele avond aanhield). Terwijl wij al de hele middag geen eten op hadden... Goed mogelijk dat dit door het eten van Ming palace kwam (misschien). Ik raad iedereen af hier eten te gaan halen!

7. dhr truffelmans's profielfoto
    dhr truffelmans heeft een recensie geschreven voor Dino's
    Nederlands Arnhem

Leuk restaurant, erg gezellig leuke inrichting ook. Mijn vriendin en ik zijn hier al een paar keer wezen eten, het eten is erg lekker. Alleen de laatste keer kreeg ik een gort droge kogelbiefstuk terwijl ik een medium biefstuk had besteld. De ober bood zijn excuus aan en kwam later met een goede biefstuk. Alleen jammer dat ie de schuld op het vlees probeerde af te schuiven en niet op de kok. Hij begon over de leverancier van het vlees, dat was gewoon een kul verhaal. Ik bedoel je kan een biefstuk goed bakken, wel of niet. Schuif het niet af op wat anders want dat gelooft geen hond! Verder lekker eten, voorgerechten zijn een beetje karig, maar verder goed.

8. dhr truffelmans's profielfoto
    dhr truffelmans heeft een recensie geschreven voor Steakhouse Dollars

Gister wezen eten hier met m'n vriendin en m'n 2 kinderen, echt kindvriendelijk is het niet, zoals hij ons wel vertelde via de telefoon. Het is een soort bar met hele oude troep, maar goed. De drankjes kwamen redelijk snel, alleen het eten, een paar spare ribs en wat friet duurde bijna 50 minuten!! Terwijl er maar 6 mensen zaten.. Na 50 minuten kwam dus eindelijk het eten, de friet smaakte alsof hij was gebakken in oud frituur vet, de salade had geen smaak. De spareribs hadden een goede smaak, alleen waren modder vet! Vond het zonde van ons geld! Gaan hier nooit meer heen!