• Lid sinds 8 mei 2016

Sur Meuse

Venlo

de Alde Mert

Venlo

Detillon heeft nog geen foto toegevoegd

1. Detillon's profielfoto
    Detillon heeft gereageerd op een recensie van Sur Meuse

Beste mevrouw,

Ik had al geprobeerd om te reageren, doch ik wist de juiste weg niet. Bij deze alsnog mijn antwoord op uw reactie. Indien Sur Meuse niet meer onder de paraplu van de Heeren valt, hebben wij inderdaad op de verkeerde plek gezeten.
    Voor wat betreft de boter, was deze niet alleen op het buffet op, maar in zijn geheel op. Vandaar de opmerking om of uit de keuken (want ik mag aannemen dat de keuken boter gebruikt) boter te rollen of om de hoek bij AH wat kuipjes te halen.
    En ook de fruitsalade was tot verdriet van enkele kinderen en volwassenen die aanwezig waren, te snel op.
    Dus onze recensie was in onze ogen terecht, de opmerking dat het buffet standaard wordt aangevuld is dus ook niet juist.

2. Detillon's profielfoto
    Detillon schreef:

Gaarne de reactie naar mevrouw Leontien Bos van d'Heeren van Baerlo:
    Geachte mevrouw, indien Sur Meuse niet meer tot uw groep behoort, dan hebben wij inderdaad niet bij de Heeren gegeten. Maar zover onze kennis reikt is dit nog steeds het geval, dus mag u zich deze kritiek zeer wel aantrekken. Het viel niet alleen ons op, doch alle tafels om ons heen.

3. Detillon's profielfoto
    Detillon heeft een recensie geschreven voor de Alde Mert

Het is jammer dat men de negatieve ervaringen deelt ipv dit ter plekke bespreekbaar te maken. Onze ervaringen (ja, wij komen vaker bij de Alde Mert) zijn alleen maar positief te noemen. Prijs-kwaliteit verhouding zijn prima in balans, niet kunnen reserveren staat duidelijk vermeld, personeel mag ook eens hun dag niet hebben. Maar zeg of vraag dit, soms valt het de desbetreffende persoon niet op. Zaken afbranden kan, maar baseer dit niet op een enkel bezoek dat verdient deze, al geruime tijd bestaande, zaak niet.

4. Detillon's profielfoto
    Detillon heeft een recensie geschreven voor Sur Meuse

Goh, wat jammer. Moederdag brunch door de kinderen aangeboden was een grote aanfluiting. Halverwege was de boter op, de fruitsalade was ruim voor het einde ook op. Wilde men nog koffie, moest hier zelf om gevraagd worden. Het aanbod was zeer sober, 3 soorten vlees, een soort kaas, 2 soorten brood, wat zoetbeleg ,gekookt ei, klein assortiment broodjes en warme gehaktballetjes, iets dat op saté leek en scrumbled eggs. Jammer dat dit het begin van een mooie moederdag werd.

2,6